
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568
Rzeczywiście, bug jest i wiem o nim, nie chciało już mi się go szukać, wolałem wypuścić wreszcie przedłużającą się kolekcję. Na 90% 90% to nie ack'owanie IRQ.1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
W obu przypadkach mam zdanie takie jak Izaak, jeśli ktoś się chce bawić, niech się bawi w odkrywanie braku zabezpieczeń przed jego chęcią rozgrzebania programu. NMI jeszcze zablokuje, bo i mi kilka razy na demkach Resource zdarzyło mi się wcisnąć ten przycisk - tam Oswald nawet tego w imie zasad nie blokuje.2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
Nie rozpoczynajmy dyskusji o cross-devie, każdy niech pracuje na tym, na czym czuje się najlepiej. Mogę tylko powiedzieć, że dzięki niemu dosłownie w 2-3 minuty mogę wsadzić do środka inne utwory i to o różnorodnych adresach grania/initu, byleby nisko siedziały. Na osłodę mogę powiedzieć, że Miras planuje zakup C64, coby sprawnie pikselować w interlaceNo i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
Izaak Berenbaum pisze:a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.