Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejscekotrobot pisze:Właśnie trafiłeś na krótką listę.

stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem. i dobrze dla nas bo to się nie powtórzy i demka będą jeszcze lepsze. twoja "kariera" mnie nie obchodzi. sam nią kierujesz.Sebaloz/Lepsi.De pisze: Dobrze, ale skad pewnosc ze jest to dobra decyzja? I dla kogo? Dla Ciebie, Miracles, waszej konkurencji czy dla mnie samego?
A co w tym newsie było nie tak? Ten news powstał po zmianie nazwy dema z Portal 2 na Apparatus. I tak było bo nie robiliśmy dema PORTAL 2. A to, że ktoś mógł zinterpretować to inaczej niż jest jasno napisane to, że tak powiem nie moja winaSebaloz/Lepsi.De pisze:http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=719zielok pisze:- Miracles i Lepsi już nie robią razem dema "Portal 2" - to nowy news:)
Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party na którym będę stawiam Ci 10 piw za każde piwo które sobie kupieSebaloz/Lepsi.De pisze:http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... &start=387zielok pisze:Ja oczywiście szykuje demo.
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=19zielok pisze:BSOD, Portal także powstało na dopalonym sprzęcie (pecet). Moje nowe demo także.
No to zmieniles zdanie, bo miesiac temu pisales ze moje prace w demie byly przyzwoite. Oczywiscie kazdy moze zmienic zdanie w kazdej chwili.carrion pisze:stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem.
Ok, pewnie nawet jak bys sie odezwal to i tak nie zrobilbym niczego lepszego, bo to co zrobilem to i tak byl juz szczyt moich mozliwosci.carrion pisze:w trakcie robienia demka nie odzywałem się bo to nie była moja decyzja.
Wyrzuc Carriona i przyjmij mnie do Miracles na jego miejscezielok pisze:Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party
Rura była słaba? Eeee nie wydaje mi sięisildur pisze:"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Teraz raczej pierwszy xrotator bym zmienił z tym zielonkawym xrotatorem (go w sumie nie miało być ale potrzebowałem czegoś aby wypełnić trochę czasu). Te obracane logo Apparatus jednak niektórym bardzo się spodobałoisildur pisze:Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
A to już wiem o co chodzi.isildur pisze: Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.
Proszę bardzoisildur pisze: Z chęcią bym zobaczył jak wygląda źródło grafy do twistera z 4 odnogami, jeśli to nie tajemnica.
ja,Kto to kodował?
Spokojnie to nie miało być jakimś atakiem. Ja uznałem, że koder spieprzył bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle. W kod w ogóle nie patrzyłemskull pisze: ja,
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
To nie do końca tak,zielok pisze: ...bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle...
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył
Ja w sumie tez nie malowałem "tekstury" twister'a a ją wyrenderowałem i odpowiednio przekonwertowałem na 3 kolory. Były bodajże ze trzy próby zanim uzyskałem zadowalający efekt i wtedy ta druga to już za pierwszym razem poszła bo wiedziałem czego unikać. Była jeszcze zabawa z sinusami aby jak najbardziej minimalizować wszystkie bugi (dublowany dithering itp)skull pisze: Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.
ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
Grunt że kolejna dobra muzyka jest w tym pliku.skull pisze:ja,Kto to kodował?
wcale nie spieprzyłem
I pomyśleć że demo Sebaloz and co. nie znalazło się w 10-tce najlepszych a demo smaru jest.Sebaloz/Lepsi.De pisze:Top C64 Demo
Place Release Name Weighted Average
13 Altered States 50% by Taboo 9.09
46 Apparatus by Miracles and Lepsi 8.93
Black Spark 100% by Black Sun 8.93
83 Digital World by Samar 8.80
http://noname.c64.org/csdb/toplist.php? ... 281%2C2%29