Samar "I love the cube 100%" premiere

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
joodas
Posty: 322
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

#21 Post autor: joodas »

Fajne demko. W koncu dot scroller znalazl swoj dom w postaci dopasowanej grafiki i nie jest za dlugi:) Nich to nie bedzie Waszym ostatnim demkiem...

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1610
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#22 Post autor: wackee »

Ja trochę zatrollowałem, mam nadzieję że chłopaki po męsku się nie obrazicie ;)

Potencjał macie spory według mnie, tylko dobrego designera Wam brakuje do sukcesu.
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#23 Post autor: wegi »

Dzięki Wacek - nie zatrolowałeś jest ok co do Twoich uwag IMO design JEST i nie odbierz tego złośliwie nie taki jest mój zamysł ale design nie może się tylko opierać na popychaniu animacji jakkolwiek by to nawet miało wyglądać przecudownie... każdy ma swoje pomysły i kreacje ILTC jest demem innym od DT widziałem to przed party i wiedziałem że nie jest tej miary co DT ale chciałem mieć coś swojego po prostu... Ja Wam tu napisze za chwile wszystko od początku tylko się zbiorę...

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1610
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#24 Post autor: wackee »

Hej, zgadzam się że design jest :) tylko w tym demie o wiele lepszy jest kod, grafa i muza niż tenże design :)

Dla mnie design polega nie na ładnej grafice która jest obok efektu, ale również na tym ile dany efekt trwa, jak poszczególne efekty łączą się ze sobą, czy grafika jest konsekwentna stylistycznie etc etc i być może masz rację, że jakbym obok nie zobaczył DT to pewnie inaczej bym to widział.

Zgadzam się również z Tobą że design nie polega na animacjach :) ale już można zrobić demo z samych animacji, które ma dobry design.

To w ogóle dyskusja na osobny wątek, hehehe :)

PS. Osobne zjebki należą się za błędy. Chłopaki, macie Conrada na pokładzie, nie można poprosić go o sprawdzenie anglojęzycznych tekstów?? No jak zobaczyłem to Isildurowe "something is comming" to mi cycki opadły normalnie.
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 593
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#25 Post autor: Cobra »

Rewelacja. Wypasiona muzyka, świetna grafika i naprawdę kawał dobrego kodu.
Gratulacje! Czekam na więcej :lol:
8 bit rulez:)

splatterpunk
Posty: 1464
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#26 Post autor: splatterpunk »

...no a tej babie to się pod wektorem aż warkocz urwał ;)

Demko fajne, design jak najbardziej jest, tylko taki, jak to mówię "ciapkowaty", ale osobiście taki lubię - całościowo to pasuje. Trochę part z mega vectorami za długi. Ale potem autor daje do zrozumienia, że to tak kurczna musiało być.

Dobrze, dzieje się, czekamy na więcej. W euforii dałem 9.

k.

#27 Post autor: k. »

a ja jestem lokalnym patriotą i każdemu polskiemu demu daje dychę.
Zauważyłem że demo musi mieć pięć dysków i trwać godzinę aby podobało się na zachodzie... albo być zachodnie :)

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 277
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#28 Post autor: isildur »

wackee pisze:tekstów?? No jak zobaczyłem to Isildurowe "something is comming" to mi cycki opadły normalnie.
ehhh, masz rację, teraz to zauważyłem.. jak się gapię na taki obrazek przez x godzin to już nie widzę byka :( Conrad to oglądał też x-dziesiąt razy i nie zauważył.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 593
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#29 Post autor: Cobra »

Z tym designem to już chyba przesada :wink:
Czy design zawsze musi być taki sam,taki doskonały?
Ja wiem, że design wyróżnia właśnie demka C64 od innych, że to podstawa w produkcji, ale...
Mnie w tym demku design pasuje, bo jest właśnie inny i to ma swoje plusy.
Czekam na więcej. Chłopaki pokazaliście jedno, teraz nie ma odwrotu: do pracy :lol:
8 bit rulez:)

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1610
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#30 Post autor: wackee »

Ej ale nie musicie teraz wszyscy po mnie jeździć :)
Gdybym się nie czepił dizajnu, to pytam: czego miałbym się innego czepiać? NO CZEGO PYTAM?? :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

randall
Posty: 292
Rejestracja: 04 mar 2009, 19:37
Grupa: msl/esm

#31 Post autor: randall »

ja mogę spróbować dokończyć po Jammerze, zrozumiałem źródłówkę Bookera, to zrozumiem wszystkie :D ale dopiero po weekendzie, bo wyjeżdżam...

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#32 Post autor: booker »

isildur pisze: Muza jest u mnie, Jammer jej nie skończy. Czy jest na naszej scenie muzyk, który podjął by się jej dokończenia? Mam source w goat trackerze.
Trzeba trochę synchro zmienić i dołożyć trochę od siebie.
Randall, Booker, może ktoś inny? HELP
Chciałbym, serio, ale nie mam czasu, very sory. ale widze, że czarnuch z chęcią chłapnie
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

kotrobot
Posty: 2387
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: ŁYSI

#33 Post autor: kotrobot »

Ja to bardziej ogólnie.
Muszę przyznać, że te dwa dema Samar na Silesia były dla mnie wielkim pozytywnym zaskoczeniem. Serio.
Ja już położyłem lagę na Samar. Ale bardzo się cieszę, że nie miałem racji!
Macie dobry team - Skull, Wegi, Conrad, Isildur, Jammer.
Czekam na 100% wersję drugiej produkcji i jakieś konkretne pierdolnięcie na X. :)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 593
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#34 Post autor: Cobra »

wackee pisze:Ej ale nie musicie teraz wszyscy po mnie jeździć :)
Gdybym się nie czepił dizajnu, to pytam: czego miałbym się innego czepiać? NO CZEGO PYTAM?? :)
Wacku nie bierz tego personalnie. To tak ogólnie :lol:

Zazwyczaj słyszę tylko: design,design.
Ja podziwiam to demko za prawdziwy kod, bo rzeczywiście brak animacji i innych uproszczeń to teraz rzadkość w demkach-tych na wysokim poziomie.

A teraz czekam na full version demka Skulla: Dream Travel. Wróbelki ćwierkają, że tuż tuż :lol:

a potem: wypasione produkcje na X-ie polskich grup.
8 bit rulez:)

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#35 Post autor: wegi »

Stara miłość nie rdzewieje... Tak też właśnie jest z C64 - po kilkunastu latach powróciła do mnie i zacząłem wracać do assemblera. Ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem, że są jakieś fora polskie, że jest CSDB, że ja na nim jestem - nie spodziewałem się tego, że po tylu latach i w dobie Dual-Core ktokolwiek może coś działać na C64... A jednak! Zrobiłem menu do ms crunchera, wstąpiłem do Samaru z nadzieją spotkania ludzi z którymi będzie można coś wydać i zaczęło się... Zrobiłem wektory do DT - nazwę wymyśliłem ja z Isildurem i wymyśliłem Dumatora który ma obserwować scenę oraz ten obrazek z napisem exp function. Isildur wymyślił jeszcze chmury do niego... Potem... Potem miałem znów przerwę jak to w życiu bywa. Przekazałem kolegom sources, przeprosiłem i break. Zawsze miałem duży podziw za Digital World, że jeden gość machnął takie demo a jak zacząłem robić demo to mój podziw rósł bo on to robił w starych czasach bez crossassemblerów konwerterów grafy z PC !! Chyba przerwa się skończyła pod koniec sierpnia 2011 zagadnąłem do skulla - dziwnym trafem DT nie zostało jeszcze wydane, sources wróciły do mnie (miałem je też na dysku i SD z 1541U) i przekazano mi zacny zaszczyt dopasowania parta do konfiguracji DT ;-) dorobienia programu wymieniającego ram z driva na program drivecalca i wstecz... Tu właśnie się przekonałem, że to nie jest tak łatwo jak z APSO Offenców gdzie każdy na swój strój zrobi parta, że musi być zachowana ciągłość, że nie można naruszyć jakiś obszarów itp... A w obecnej postaci mój part nie pasował do DT kompletnie i tak z uwagi na rozwiniętego eor fillera musiałem zamazać managera dema! Jakoś się to spasowało Michał był szczęśliwy że w DT ma big vektory i że bez ściszania muzyki będzie się kod podmieniał w drivie a ja obejrzałem DT i zacząłem składać drugie demo ale tematyczne... Założenia moje były takie: nie rzucaj się na żadne world firsty ani world rekordy, zrób tylko poprawne demo a nie jakiś popieprzony scroll w basicu (niecierpię takich wstawek na csdb - zrobienia byle czego i informowania o tym świata) niech to demo będzie w jakiejś klasie bez błysków i fajerwerków niech się nie zawiesza i niech będzie polinkowane jako samo doczytujące się trackmo... Tak więc skromnie i powoli zacząłem robić to demo. Odezwał się Isildur - robisz demo? Ok zrobimy razem zaraz uderzam do muzyków kto zrobi muzę. Przeznaczenie? Opatrzność? Cokolwiek to było zaczęliśmy robić demo a ja poczułem się jak król albo jak rozbestwione dziecko w fabryce czekolady xD
Normalnie w planach miałem jakieś tylko konwersje z PC a tu jest na pokładzie PROFESJONALNY GRAFIK!!! Poprosiłem Dominika spójrz na dema Resourców chcę zrobić takie bydlęce wektory i chciałbym mieć coś takiego właśnie jak tam, że jest jakiś rysunek i obszar roboczy w tym rysunku dla mnie... Za jakiś czas Isildur zrobił mi skały w których się zakochałem - wiedziałem, że to będzie part mojego życia ale nie tak szybko... Rozpoczęła się współpraca z Isildurem który próbował mnie zdesignować mnie lamera który się cieszy jak coś tylko działa a nie z tego JAK działa!!! Równolegle widziałem DT i rozmach Skulla - od razu wiedziałem, że nie będzie to coś na skalę DT ale chciałem mieć demo tematyczne, swoje. Na szczęście nie było to demotywujące dla mnie ja po prostu robiłem według swoich założeń i tyle... Poza tym jakiś swój udział miałem w DT bo parta i wydumanie DUMATORA, no ale kapitalną aranżację dema z historią to już oddaję Michałowi.
Współpraca była fajna ja z Majklem byliśmy w stanie zabić Isildura żądaniami kolejnych grafik a on nas pomysłami na design. Lubię rozmowy z Isildurem bo to jest very kind boy on jest taki grzeczny i taktowny:) Uwielbiałem dialogi z serialu nowojorscy gliniarze była np. tam taka sytuacja, że pijany policjant odjechał miejskim autobusem i rozwiózł pasażerów. Sytuacja była taka, że gliny nie za bardzo chciały wykryć sprawcy ale oficjalnie musieli się starać - a więc do Sipowicza przyszedł facet z ratusza w sprawie śledztwa o kradzież autobusu a Sipowicz mówi tak: Witam właśnie prowadzę pieć śledztw i to jest szóste - mam więc dużo pracy i mało ludzi - oczywiście mógłbym przerzucić wielu ludzi do TEGO śledztwa które z pewnością dałoby szybkie wyniki. Jakkolwiek jako przedstawiciela miasta muszę Pana poinformować, że w przypadku wykrycia sprawcy każdy z pasażerów którzy byli w tym autobusie będzie mógł domagać się od miasta wielomilionowych odszkodowań za to, że był w uprowadzonym autobusie a miasto nie zapewniło należytej ochrony przed uprowadzeniem i z wielkim prawdopodobieństwem każdy z nich wygra to w sądzie. Facet odparł - acha - cóż dziękuję zatem... Proszę działać normalnie - i wychodzi. Sipiński mówi - będziemy Państwa informować o wynikach śledztwa a facet rzuca przez ramię - proszę nas nie informować ;-):D
I takie włąśnie były nasze rozmowy - Isildur wspominał że jest coś, że możnaby inaczej - ja od razu wiedziałem o co chodzi czasami mnie to tak bawiło, że nic z tym nie robiłem i czekałem na bardziej bezpośrednią reakcję Dominika. Bawiło mnie jak mu to z trudem przychodzi powiedzieć wprost, że coś jest złe hahaha - tak było... Często rozmawialiśmy z Michałem doradzaliśmy sobie ocenialiśmy i nakręcaliśmy się wzajemnie - jak coś się spodobało Michałowi co ja zrobiłem - on zaraz pokazywał coś nowego fajnego - to było dobre dla nas i dla dem. Powiem Wam właśnie że Michał co mu zarzucie słaby kod czasami to nie kto inny tylko on gdy walczyłem 2 tygodnie z latającym kwadratem w mozaice powiedział mi jak to zrobić - powiedział "źle to robisz narzuć środek tylko raz a potem zajmij się tylko bokami" - TRZASK i zajaśniało we łbie. Od tego momentu kwadrat mógłbyć już dowolnych rozmiarów !!!
Isildur delikatnie tłumaczył mi czego się już nie robi. Dowiedziałem się np - to nie są słowa Isildura ale taki sens z nich wyciągnąłęm: "słuchaj wieśniaku lata 1995 się skończyły i chamskie błyskanie po oczach fleszami jest niewskazane a wręcz zakazane i jak ci się nie chce nic robić tylko uciekać do blank screena to możesz ewentualnie zrobić fade out a nie błyski!" on tego tak nie powiedział ale tak to sobie zakodowałem ja i pousuwałem wszystkie błyski przy zmianach sceny w parcie do DT.
Tak więc robiliśmy dema równolegle, chociaż Majkiel miał już sporo a ja zaczynałem w okolicach września chyba.
Odkopałem part z many cubes pozmieniałem i zacząłem robić wstęp. Wszystko szło pod górkę ;/ nawet głupie bitmapy kobyła np w stylu congo zapisywała ze zmieszanymi pixelami z ramcolor co mi nie pasowało chcąc nie chcąc zrobiłem sam sobie pic2hires1col ale to oczywiście na 3-4 dni musiałem się przestawić z ass c64 na delphi - jak to cholernie wybija z rytmu... Potem jak się wraca do tasma to jak by się pierwszy raz w życiu to robiło... Potem musiałem sobie pisać tester do flesza na c64 potem test do muzyki co używa na zero page i tak wszystko szło pod górkę... Rasterbay - horror! To nie driv - to nie loader! Stabilnego rastra sobie zrobiłem do tego!
Potem walki z exomizerem z decruncherem zanim się dowiedziałem o co chodzi - sam od nowa skonwertowałem do tasma source depackera do exo - i tak na okrągło coś nowego, nowy problem i wsio pod górkę...
Zawsze na koniec każdego parta miałem go już serdecznie dość (poza bydlakami) byłem już tak zmęczony każdym partem, że zaczynałem go nienawidzieć. Z dobrych wieści to, że Owen przysłał muzę taką, że szczeny opadały - ten młodziak to pieprzony geniusz posiedzi 2-3 dni i zrobi muzę w kosmosie! i tak naprawdę możnaby powiedzieć, że on najmniej się narobił ale co z tego jak to jest pieprzony geniusz i go boży palec dotknął żeby takie muzy robił - ja bym siedział rok nad tym i nie zrobiłbym 10% tego co on - cóż talent...
Z oporami wszystko szło oj z oporami... Zbliżał się czas party - w planach było jeszcze trochę ale wiedziałem, że nie zdążę i postanowiłem póki co zakończyć dot skrollem - nawiasem mówiąc uwielbiam dotskrole - "skrol już nie zanudza" co za czasy! Szkoda że tak na PLACKU nie ryczeliśćie tylko każdy orgazm - o Taboo kosmiczne demo wystawiło - a tam chyba z 15minut dot skrolla!! I nikomu sie nie nudziło - precalki do zniekształceń - nie ależ skąd - nikt nie ryczał po co nudne - każdy ach i och! Co za czasy.

Za to na party jechaliśmy jak zawodowcy - polinkowane dema w kieszeniach bez biegania jak kot z pęcherzem po party. Party było bardzo fajne po latach spotkałem starych kumpli poznałem nowych no i furrorę równą z kompotami zrobił elban - był bezbłędny - elban każde party możesz zorganizować jak będziesz prowadził konkursy to frekwencja jest pewna! :)))))))))) Nastały kompoty i miłe zaskoczenie, że na silezja jest stuff!! Fajnie było oglądać tyle świeżych dem. Powiem Wam, że wstałem jak leciało nasze ILTC 85% i trzęsły mi się nogi z wrażenia! Super projektor i specjalnie zmodzony c64 do nagłośnienia - brawa dla organizatorów!
Dot skrolla tak skonstruowałem, że działał wszędzie ale najlepiej żeby to nie był bigscreen ;-) Szkoda też, że nie wszyscy rozumieją że wystawienie rzępolącej muzyczki wcale nie jest radością dla setki słuchających i że to po prostu głupie jest. Wyniki - pierwsze 2 miejsca były dla mnie do odgadnięcia tzn. myślałem, że za demo z historią DT będzie pierwsze natomiast powiem Wam, że przegrać z dentrem, z animacjami - to jak dostać w pysk chociaż jest to motywujące - po party powiedziałem tak - wszystko co robisz i w jaki sposób to robisz jest twoją wizytówką. Nie można olać tematu - należy dokończyć to demo przyłożyć się i je dokończyć - to demo jest naszą wizytówką! Tak też i macie I love the cube 100% - naszą wizytówkę:)
Powiem Wam też, że na koniec przeżyłem lekkie załamanie jak spojrzałem na nowe party, bo stwierdziłem, że nie widzę gdzie jest tyle mojej pracy a wszystko co robię to wyświetlanie grafiki Isildura.


Wszystko to kosztowało nas naprawdę mnóstwo pracy i zrobiliśmy to tak dla Was jak i dla siebie bo bez Waszego aplauzu czy akceptacji pewnie nie chciałoby się nam robić i myślę że nie wyszło to źle. Proszę Was natomiast na przyszłość zanim w jednym zdaniu ocenicie że jakieś demo jest gówniane zastanówcie się najpierw ile setek godzin spędził nad tym autor i czy nie jest to dla niego krzywdzące. Często widzę komentujecie DT że to czy tamto jest źle a ja powiem wam absolutnie szczerze: ILTC czy Apparatus nie są żadnymi przełomowymi dziełami ani od strony kodu ani od strony efektów - są demami ładnymi aczkolwiek jednymi z wielu i wiele starszych dem równie ładnych nie doczekało się uczciwych not na CSDB bo JUŻ BYŁY i nikomu się nie chciało głosować - Powtarzam - nie ma tu stworzonego żadnego nowego efektu - jeżeli natomiast obejrzycie DT to właśnie nie gdzie indziej jak tam znajdziecie najbardziej z dem na SP5 wystylizowane i dopracowane demo włacznie z nowymi efektami - Czy ktokolwiek z Was się zastanowił, że jest druga warstwa sprajtów w tym rotatorze (ja bym to nazwał kalejdoskop) po to, żeby stawiać drugiego plota w innym kolorze? Plazma, dzieciak to nowości także - świeży powiew od Majkla...

Jeszcze jedno na zakończenie - ja i Isildur czy Wacek my nie jesteśmy z innych światów my nawet jesteśmy z innych Kosmosów - to są zupełnie inne postrzegania:) Gdybyś Wacek zapytał - kurcze wegi - przeciez te wektory są większe jak 200 pixeli licząc to w drivie pewnie miałeś overflow - jak sobie z tym poradziłeś?? To by było dla mnie dobre pytanie i jak dla mnie godne uwagi ale TY Wacek zachwycasz się momentem, w którym ja czuję się całkowicie PUSTY - ach jak ładnie się rozeszły rasterbary - głupie rasterbary - a jeżeli mowa o widowiskowości efektu to liczyłem na oklaski (bo dla mnie to było najbardziej widowiskowe) w momencie jak to bydle silesia5 "ożyje" - oczywiście pomyliłem się oklaski były w momencie prescalingu który był wg mnie mniej widowiskowy:)

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1610
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#36 Post autor: wackee »

Hej.
No niezły strumień świadomości nam tu walnąłeś Wegi :) Parę spraw:

- rozumiem że jesteś rozczarowany wynikami democompo na Silesii ale przecież to wyglądało tak:
3 Inside 2/Arise (276p.)
4 I Love The Cube 80%/Samar (274p.)
To były dwa punkty - tak naprawdę jedna vota, błąd statystyczny. Tak naprawdę zajęliśmy to miejsce exequo. Jest to na pewno duża satysfakcja dla mnie że zrównałem się dentrem z pełonowymiarowym demem, ale z drugiej strony nie uważam żeby to była jakaś ujma dla ILTC.

- może ja nie jestem jeszcze "pełnowymiarowym" koderem (nie wiem gdzie jest ta linia, po przekroczeniu której zostanę za takowego uznany - wciąż czekam :D) ale może żebyś nie miał poczucia że "przegrałeś" ze zrobioną naprędce produkcją to napiszę Ci że:
* Inside 2 robiłem równo 6 miesięcy - zacząłem w maju od animacji z robotem
* Całe dentro zrobiłem sam, za wyjątkiem pomocy Bimbra przy "deformacji". Nie miałem do pomocy ani grafika, ani muzyka.
* wszystkie klatki w animacjach poprawiałem ręcznie tak długo, aż spełniały założenia. Inni robią to za pomocą narzędzi takich jak CSAM, ja jestem ze szkoły niejakiego Turbosnaila ;) i każdy piksel ma być tam gdzie chcę. Trwało to tygodniami.
* nie używam assemblera. Dentro powstało w monitorze AR. Kolejne wersje kodu zajmują ponad 40 komodorowskich dysków.
* 33 klatki robota i 46 klatek gołębia. Animacja gołębia jest depakowana w realtime. Dla mnie to niezły wynik jak na dentro ;)
* myślę że każdy kto kiedyś spróbował robić dentro wie, że to co się dzieje w pamięci to jest masakra
* nie jest tak łatwo wymyślić coś oryginalnego w temacie animacji. Łączenia niezależnych klatek na ekranie w czasie rzeczywistym (robot) nie zrobił przede mną nikt.
* etc etc
dlatego też robi mi się przykro jak czytam takie teksty jak napisał chyba Isildur że "po party obniżyłem ocenę na csdb bo obejrzałem na spokojnie".

- nie zapytałbym Ciebie o ten overflow o którym napisałeś, ponieważ jeszcze nigdy nie zakodowałem wektorów więc "nie widzę" takich rzeczy. Jeszcze wszystko przede mną ;)

- nie wiem o jakich rasterbarach pisałeś, mój ulubiony part to ten, w którym pod wektorami przesuwają się paski od prawej do lewej, dzięki czemu wektor wygląda jakby "leciał". Zajebisty pomysł na dizajn połączony z dobrym kodem. Chyba mówimy o innych momentach w demie :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 277
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#37 Post autor: isildur »

@Wegi
Żyjemy w innych galaktykach, natomiast w jednym wszechświecie, w którym obowiązują te same prawa fizyki. Dlatego ja z kolei bardzo sobie cenię konstruktywną krytykę w stylu Wacka, ponieważ na przyszłość nie popełnię tych samych błędów, a najbardziej cenię sobie scenowiczów z wysokimi wymaganiami, ponieważ zawsze dzięki nim istnieje progres.

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#38 Post autor: wegi »

Hehe - nie moge znaleźć ale czy ktoś nie mówił, że sie zsynchronizował rozjazd tego płótna z szescianami - to nieważne że to ale właśnie chodzi o to, że to są momenty takie kompletnie inne...

Nitro są jakieś nagrody za najdłuższego posta? ;-)

274 czy 276 - wyniki poszły w świat nawet gdyby było na odwrót Wacek to dla mnie jest to sygnał taki: "jeżeli demo otrzymuje notę równą z dentrem znaczy to, że demo jest dupowate i trzeba się bardziej przyłożyć"

A Wy z tym angielskim to kota macie i nie bądźcie bardziej angielscy od Anglików - co oni literówek nie robią?

Jeszcze jedno Wam z Tym angielskim - sami siebie często źle oceniamy - facet oprowadzał na targach wycieczkę polaków a jako, że trochę znał angielski a oni ZERO - więc dla nich znał idealnie angielski i nikt się nie zastanawiał jak dobrze został natomiast zapytany przez kobitke z wycieczki gdzie tak dobrze nauczył się... POLSKIEGO :P

Najlepszym dowodem, że to nic nie znaczy jest to, że Owen też tego nie zauważył i nie róbcie afery tam gdzie jej nie ma :!:

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3964
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#39 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

wackee pisze:Łączenia niezależnych klatek na ekranie w czasie rzeczywistym (robot) nie zrobił przede mną nikt.
Kilkanascie lat temu Valsary zrobil laczenie niezaleznych klatek animacji na ekranie.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=71278
Obrazek
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 277
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#40 Post autor: isildur »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: Kilkanascie lat temu Valsary zrobil laczenie niezaleznych klatek animacji na ekranie.
Nie wiadomo do końca, to może być jedna duża animacja, jakby z różną prędkością się odtwarzały to wtedy na 100%.

Ogólnie to nie jest jakaś skomplikowana historia, ale faktycznie Wacek wpadł na wykorzystanie tego w taki sposób jako pierwszy.

Cały czas chodzi mi po głowie kompresja klatek animacji z możliwością wrzucania ich w dowolne miejsce ekranu. Myślę, że nawet RLE by pomogło przy tak małej ilości pamięci. Ciekawie wygląda wykorzystanie fragmentów animacji w grze Barbarian, tam są narzucane całe klocki animacji barbarzyńców w odpowiednie miejsca - nogi, ręce, miecz itp.

ODPOWIEDZ