Po 12 latach....
Po 12 latach....
Po 12 latach przerwy skodowalem cos na c64
http://zielok.com/c64/plot.prg
Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
http://zielok.com/c64/plot.prg
Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3954
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Tak, tez ja sadzilem, ze czasem jest nie malowany plotter.. Ale nie wpadlem na to aby spowolnicIzaak Berenbaum pisze:niezle choc efekt troche "miga" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
Można to było w sumie zrobić od razu. Na chwile obecną nie planuje jednak Amber Cow poprawiać bo to był w sumie world-first, pierwsze demo które powstało pod emulatorem które nie działało na C64
. Chodzi Ci chyba raczej by nie bugowało sie pod CCSem albo nowymi wersjami VICE bo wątpię by ktoś przegrywał teraz to demo na dyskietkę i oglądał na komodzie. Ilu z nas tak robi?!
Szanse na poprawki są małe bo nie mam juz wszystkich sourcesów do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarów pamięci w tym których VIC nie widzi wiec w tej formie by nie działała.
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Szanse na poprawki są małe bo nie mam juz wszystkich sourcesów do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarów pamięci w tym których VIC nie widzi wiec w tej formie by nie działała.
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
Tym razem "elastic planes" (czy jak sie tam zwie
)
http://zielok.com/c64/eff2.prg
No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga
i jest prawie na ramkę (czyli jest dużo szybszy niż ostatnio pomimo, że dwa razy więcej punktów ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://zielok.com/c64/eff2.prg
No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
kufa zielok wez jakies demo zrób a nie takie robisz podpuchy,.... kufa ja to bym tez bym se tak chcial kodowac... ehhh.. kufa
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.