C128 - polski manual

Miejsce gdzie śmiało możemy porozmawiać o wszystkim, co dotyczy młodszego brata Commodore 64.
Wiadomość
Autor
comankh
Posty: 1362
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

C128 - polski manual

#1 Post autor: comankh »

kiedyś gdzieś na innym forum ktoś wrzucił skany polskiej instrukcji - odnaleziony podczas porządków na dyskach.
znalazłem nawet wyprostowane i wyczyszczone skany ale chyba poddałem się w 1/3 prac :twisted:

przy okazji przetestowałem forum, załącznik 75mb tak nie za bardzo :evil: :twisted: :evil:

pdfik z oryginalnych skanów:
https://drive.google.com/file/d/1C2xKC_ ... p=sharing

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1996
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: C128 - polski manual

#2 Post autor: carrion »

comancz
super znelezisko. dzięki!
c64portal.pl

Nameless
Posty: 194
Rejestracja: 04 lis 2013, 11:23

Re: C128 - polski manual

#3 Post autor: Nameless »

Heh. Pamietam uginające się stoły na Baildonie z tego typu instrukcjami.
Przytuliłem. Dzięki

zbyti
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2021, 14:26

Re: C128 - polski manual

#4 Post autor: zbyti »

Dzięki, dokładnie taką dostałem za dzieciaka wraz z moim C128 i 1571, ciekawe gdzie się teraz podziewa? Komputer to wiem, wydałem :D

moneo
Posty: 37
Rejestracja: 06 lut 2010, 00:33

Re: C128 - polski manual

#5 Post autor: moneo »

Az się łezka w oku kręci, gdzieś mam tak pisaną na maszynie mapę pamięci c64. A skan się przyda. Mam jednego C128, czek ana swoją kolej. I instrukcja się na pewno przyda. Dzięki za to znalezisko, zachomikowałem na dysku.

Pozdr.
M.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1996
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: C128 - polski manual

#6 Post autor: carrion »

ta mapa pamięci dla C64 to był chyba najważniejsza pozycja dla rozwoju sceny c64 w naszym kraju. Na Moonshine Dragons 2019 była nawet o tym dyskusja podczas panelu z Quartetem (jeśli mnie pamięć nie myli)... padło pytanie kim był ten tajemniczy bohater który to kserował i pościł w obieg po giełdach. :)
c64portal.pl

comankh
Posty: 1362
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: C128 - polski manual

#7 Post autor: comankh »

link juz zajumany na forum polska b, więc jak coś to PM.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1996
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: C128 - polski manual

#8 Post autor: carrion »

hm... chyba nie kumam?
co to się stanęło?
c64portal.pl

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1230
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:03

Re: C128 - polski manual

#9 Post autor: SUDi »

comankh pisze:
19 lut 2021, 16:30
na forum polska b
:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1996
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: C128 - polski manual

#10 Post autor: carrion »

aaa... ok.
c64portal.pl

ODPOWIEDZ