Strona 1 z 1

Grafa, prefix PIC.*

: 03 kwie 2012, 21:22
autor: wackee
Podpowiedzcie, co to za format grafiki, plik ma prefix PIC.*, np. PIC.SRATATATA?
Rozmiar 10-12 bloków, co sugeruje jakąś kompresję jeżeli to hires lub multi...

Ma ktoś jakieś teorie? KMEG? :)

Btw. polecacie jakiś viewer który sam rozpoznawałby takie pliki i je wyświetlał? Może być na komie jak i na pece :)

: 03 kwie 2012, 22:22
autor: kotrobot
Micro Illustrator

Ale głowy nie daję.
Chyba te pliki z MI były większe.

: 06 kwie 2012, 10:52
autor: wackee
Dobry strzał Kreszu - dzięki!
Udało mi się odpalić te pliki.

: 06 kwie 2012, 12:47
autor: carrion
@Wacek
To zapodawaj na CSDB to zgaduję że to jakieś wykopaliska?

: 06 kwie 2012, 13:11
autor: wackee
Wykopaliska - zgadza się, ale na CSDb się nie nadają :)

Generalnie od jakiegoś czasu staram się być bardzo ostrożny przy wrzucaniu niepublikowanych rzeczy które mam w swojej kolekcji. Już parę razy okazało się że autorzy byli w niezłym szoku odnośnie tego co mam i niekoniecznie szczęśliwi ze to upubliczniłem (np. part z Mona Lisą z dema 'Zeros and Ones' czy ostatnio zaki Cleve'a).

;)

: 06 kwie 2012, 14:25
autor: kotrobot
Scenowy standard. Rzeczy "no spread" rozchodziły się najszybciej. ;)

: 06 kwie 2012, 17:41
autor: brush
wackee pisze:Już parę razy okazało się że autorzy byli w niezłym szoku odnośnie tego co mam i niekoniecznie szczęśliwi ze to upubliczniłem (np. part z Mona Lisą z dema 'Zeros and Ones' czy ostatnio zaki Cleve'a).
;)
Jak sie cykasz to 2 opcje:

a) Ogłoś się dziennikarzem. Ukrywaj źródła i publikuj w imię wolności słowa
b) załóż grupe a'la "Remember" która będzie się specjalizować w archeologii demo sceny

Information want's to be free!

A tak na serio to uważam, że nie wypuszczenie tego to strata dla sceny.

: 06 kwie 2012, 19:14
autor: carrion
amen

wacek trzech na jednego....
poddaj się!

: 20 kwie 2012, 17:49
autor: at0mic
może macie jakiś prosty trik jak dodawać do programów dane np:

takich graficzek bez przerysowywania ich w charpad'zie punkt po punkcie ?Obrazek

: 20 kwie 2012, 17:50
autor: carrion
jeśli to jest gif albo png to kick assembler potrafi je importować i konwertować. w examplach (oraz w pdf) do kick assemblera jest jak to robić.

tm

: 20 kwie 2012, 21:13
autor: at0mic
:)

próbowałem i nie wiem co źle robię - starałem się zgodnie z opisem a importuje jakiś kosmos z tych samych danych

Kod: Zaznacz cały

.pc =$2000 "kulka"
.var logo=LoadPicture("kulka.gif",
					List().add( $373836,$666865,$9a9c99,$f0f2ef))
.fill $400, logo.getMulticolorByte(4,31)
wartości RGB sprawdzałem gimp'em i jeszcze z .png zrobiłem .gif jak mówi instrukcja

: 20 kwie 2012, 23:31
autor: at0mic

Kod: Zaznacz cały

.pc =$2000 "kulka"
.var logo=LoadPicture("kulka.gif",
					List().add( $373836,$666865,$9a9c99,$f0f2ef))
.for (var y=0; y<4; y++)
	.for (var x=0; x<5; x++)
		.for (var charPosY=0; charPosY<8;charPosY++)
			.byte logo.getMulticolorByte(x,charPosY+y*8)
dzięki zakumałem - byłem trochę rozkojarzony rozliczeniami za mieszkanie i koncentracja nie zadziała żeby zrozumieć