A Pig Quest - WIP

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Atarowska Koneksja
Posty: 124
Rejestracja: 02 mar 2010, 20:44

A Pig Quest - WIP

#1 Post autor: Atarowska Koneksja »

jestem najzabawniejszym kolesiem w tym wątku

dekanex
Posty: 183
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: A Pig Quest - WIP

#2 Post autor: dekanex »

Fajne, śliczne, rozgrywka też spoko. Ciekawe czy to na vanilla c64+1541 czy będzie potrzebna jakaś dopałka (easyflash, reu)?

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#3 Post autor: carrion »

@dekanex
zakładam a nawet się założę że rex nie będzie potrzebne. EF może tak, ale i tak mi się wydaje że gra wydaje się do zrobienia spokojnie na config 1541+C64.

I faktycznie wygląda genialnie!
c64portal.pl, retronavigator.com

dekanex
Posty: 183
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: A Pig Quest - WIP

#4 Post autor: dekanex »

Jeszcze jeden film https://youtu.be/4-rJgbV2XaA
Miło popatrzeć. Znowu będzie wzdychanie kiedy się pojawi, jak kiedyś do sam’s journey :D

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: A Pig Quest - WIP

#5 Post autor: Nitro »

Ładne ale imo to[może jeszcze] nie jest liga Sam's Journey - dużo rzeczy jest jakieś takie nieoszlifowane.
Może kwestia schematu kolorów, albo słabej jakości zrzutu...

BenHur
Posty: 121
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:26

Re: A Pig Quest - WIP

#6 Post autor: BenHur »

Zapowiada się pysznie ;-)

dekanex
Posty: 183
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: A Pig Quest - WIP

#7 Post autor: dekanex »

Chwile na to nie zerkałem ale jakieś postępy idą https://youtu.be/lYzQ9tEPyi4
Jakby tak wyszło na święta :)

mono
Posty: 27
Rejestracja: 03 lis 2008, 18:52
Grupa: tristesse
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#8 Post autor: mono »

Panowie! Naprawdę? Słowa nawet nie napiszecie, że wyszło?
https://www.indieretronews.com/2022/12/ ... y.html?m=1
https://www.youtube.com/watch?v=7ACIdn-Lntc
Przepiękna gra. Zazdroszczę :) Wszystkie atarowce Wam zazdroszczą.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#9 Post autor: carrion »

no wyszło i widzimy że się Wam podoba ;)
ja siedzę i oglądam drugi już live Borsuka jak przechodzi całość. Graficznie tak jak pisałem wygląda to genialne sporo bardzo dobrej grafiki. Zazdarszczam bo sam bym się chęntie "wyżył" graficznie w takiej produkcjii.
Faktycznie jak przewidywałem gra idzie z EF - co też jest super, że w końcu to staje się jakimś tam standardem.. Techniczne ciekawe że są ruchome tła a to jest na bitmapach a nie na znakach. Borsuk podczas ogrywania czepia się troche tego że przeciwnicy się respawn'ują jak się wchodzi ponownie na planszę i to chyba faktycznie mogło by być inaczej zrobione, ale nie psuje ogólnego bardzo dobrego wrażenia.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 853
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: A Pig Quest - WIP

#10 Post autor: Steffan »

Piękna gra. Borsuka nie oglądam bo chce sam przejść, bez spojlerów.
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#11 Post autor: carrion »

Borsuk dzisiaj skończył... Oj warto pograć :)
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
drygol
Posty: 209
Rejestracja: 14 kwie 2015, 13:35
Grupa: Lamers
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#12 Post autor: drygol »

Zakupione z proto dzisiaj :D Pewnie i tak nie będe miał kiedy pograć ale co tam :D
btw. fajnie ze EF czy EF3 staje sie std ale na EF3 to do produkowania chętnych juz nie ma :D guess why :D

Nameless
Posty: 285
Rejestracja: 04 lis 2013, 11:23

Re: A Pig Quest - WIP

#13 Post autor: Nameless »

Też kupiłem, ale strasznie trudna jak dla mnie. Borsuk na livie to save co chwile robił na TheC64.
Nie robią EF3, ale robią KungFu Flash'a - pewnie koszty :-)

drakon
Posty: 35
Rejestracja: 25 lip 2014, 11:10

Re: A Pig Quest - WIP

#14 Post autor: drakon »

carrion pisze:
15 lut 2023, 19:19
Borsuk podczas ogrywania czepia się troche tego że przeciwnicy się respawn'ują jak się wchodzi ponownie na planszę
Lol, chyba w soulsy nie grał. Mógłby narzekać, jakby miał do tego np. limit 10 strzałów, a tak to... 8)

Awatar użytkownika
drygol
Posty: 209
Rejestracja: 14 kwie 2015, 13:35
Grupa: Lamers
Kontakt:

Re: A Pig Quest - WIP

#15 Post autor: drygol »

Kungfuflashe prędzej ale też nie jest łatwo z STM32 a te GD32 to tak średnio bym powiedział.

https://www.youtube.com/watch?v=2wfKiVlsE_4

dekanex
Posty: 183
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: A Pig Quest - WIP

#16 Post autor: dekanex »

mono pisze:
15 lut 2023, 18:14
Panowie! Naprawdę? Słowa nawet nie napiszecie, że wyszło?
https://www.indieretronews.com/2022/12/ ... y.html?m=1
https://www.youtube.com/watch?v=7ACIdn-Lntc
Przepiękna gra. Zazdroszczę :) Wszystkie atarowce Wam zazdroszczą.
Napiszemy :D
Widziałem zaraz po premierze, ale nie było czasu siąść na forum.
Szkoda, że tak trudna jak ładna ;)

Awatar użytkownika
Katon
Posty: 312
Rejestracja: 04 mar 2018, 21:04
Grupa: Lepsi De

Re: A Pig Quest - WIP

#17 Post autor: Katon »

Cześć Wszystkim. Oczywiście zakupiłem w dniu dzisiejszym tę naprawdę super grę w związku z tym mam pytanie czy ktoś z naszej społeczności mógł by napisać jak zapisywać poszczególne etapy gry na U2+. Z góry serdecznie dziękuję za instrukcje ;-)

ODPOWIEDZ