Strona 4 z 4

: 05 sty 2009, 20:16
autor: zielok
Izaak Berenbaum pisze:a nowe demo miracles ? masz emulatory,wygodne cross assemblery,tworzenie efektow w zoom4 nigdy nie bylo prostsze :)
Pewnie tak... Jest tylko jeden problem ja juz nie pamietam assemblera (tzn wiele jeszcze kojarze ale jednak). Pozatym nie dorownam demkom z X'2008.

Chociaż w pewnym momencie zassałem cross assembler, mape pamieci itp...

: 06 sty 2009, 17:30
autor: k.
chłopie przełamiesz się .. wróci wszystko w lepszej jakości, autopsja ;)

: 16 sty 2009, 15:52
autor: prezes
elban pisze:Winny jest Marek - on zrobil czarny PR Szczyglowi
[...]
pps. pamieta ktos moze jakies cytaty z tej slynnej prezentacji? ;)
"Eee, to juz dawno widzialem, pokaz cos lepszego."
"Lepsza grafika była na atari, dawaj dalej."
"Ale słaba ta, no... (podpowiedz z tła) rozdzielczość"


Skull, jedno zasadnicze pytanie: czy w Twojej grze przesuniecie joya w gore powoduje ruch w gore, a w prawo - ruch w prawa strone? Co z ruchem w lewo i w dół?

: 16 sty 2009, 16:04
autor: prezes
kisiel pisze:tak dokładnie to jak wiecie soft był z ubiegłego wieku. Prezentowany był oficjalnie na party i tyle.. kiedyś musiał. W moim mniemaniu jest on bardzo dobrze dopracowanym programem graficznym. Zrób lepszy pogadamy :)
Kisiel, nie wiem jak można przez tyle lat nie zakumać że śmiejemy się z sytuacji a nie z Anal Painta. Kup sobie magnez w tabletkach i odpręż się. "Zrób lepszy pogadamy" - po co - na Atari już dawno zrobili ;)

: 16 sty 2009, 16:20
autor: k.
coś w tej warszawce jesteście przegrzani.... z mojej wypowiedzi wynika jakiś stresik? hehehe Opinia jest jak dupa.

: 16 sty 2009, 18:51
autor: skull
prezes... muszę to wyznać z ciężkim sercem, ale przesunięcie joy-a w dół powoduje ruch... w dół, w lewo niestety... odziwo w lewo.

A jak ma niby być ????
zresztą ruch ludzików jest identyczny jak w poprzedniej wersji :
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=45809

i był specjalnie dopracowywany ( a wierzcie mi że to nie jest zwykłe dec i inc +-16 piksli jak w bombmanii) pod orginał (bomberman-dynablaster).

: 16 sty 2009, 21:32
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Kisiel, nie stresuj sie tak :)

: 16 sty 2009, 21:33
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Skull, pod jakiego joya to pisales? :)

: 16 sty 2009, 22:13
autor: k.
sebaloz jestem tak zestresowany jak po 2 litrach wódy można być.

: 17 sty 2009, 03:54
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Kisiel, oderwij sie troche od kompa. Wyluzuj sie, nie siedz od rana do nocy na forum. Nie czekaj na nowe posty, wyjdz na dwor, jakies piwo, teatr, kino, dyskoteka, klub nocny. Zabaw sie, albo przynajmniej posluchaj sobie radia torunskiego. Stres Cie żzera od srodka, odpocznij od swiata edytorow graficznych, sam przez to przeszedlem, uwierz mi, to nie jest sposob na rZycie..

: 17 sty 2009, 09:40
autor: k.
grypa 39 stopni.. gdzie mam wyjść?

: 17 sty 2009, 14:00
autor: skull
kisiel ciężko chory... leży w łóżku... ciężko chory... na grypee... (dalej tu -> http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=64 )

sebaloz - na taki zwykły 48 pinowy joystick z klawiaturą numeryczną i analogowym klawesynem. 8) - pełno tego na allegro.

: 19 sty 2009, 17:20
autor: elban
skull pisze:prezes... muszę to wyznać z ciężkim sercem, ale przesunięcie joy-a w dół powoduje ruch... w dół, w lewo niestety... odziwo w lewo.

A jak ma niby być ????
Cactus Ci wytlumaczy.

Kisiel - Moge Ci to po latach wyznac. Prezentacja programu, ktory juz wtedy mial 5 lat bardzo nas bawila. Oraz oczywiscie fachowy komentarz Szczygla. Z Grzesiem Turnauem tez nie chodzi o to, ze spiewasz w podobny do niego sposob ;)

: 11 wrz 2009, 14:45
autor: kmeg
fenek pisze:To ja jeszcze uzupełnię.
Nie wyszły chyba: "Zwei Bereten"
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=28871
Pełna wersja nigdy nie wyszła. Morris przekazał kod Quamusowi ale ten jej też nigdy nie skończył mimo, że mocno katowaliśmy kiedyś ostatni grywalny preview na jakimś zlocie.
fenek pisze: "Toxic" preview - chyba był zamieszczony w którymś Vitality albo
mogłem to mieć kieeedyś razem z magiem taka platformowka za ladna
grafika. Byc moze nazwa tej gry byla inna.
Toxic był chyba ostatnią gierką, którą kupił TimSoft (jednakże za raz po niej zarzucił dystrybucję na C64 i gra oficjalnie nie wyszła). Za gierkę odpowiadali Kerk, Apacz, Moog, Explorer. Dysk z pełną wersją przepadł ale jakiś czas temu odnalazł ją Explorer - za jakiś czas puści ją pewnie Jazzcat (jak w końcu ją przekonwertuję na d64). Upubliczniony został chyba za to edytor leveli do niej.

: 22 wrz 2009, 00:42
autor: comankh
Albo (still unreleased) Arthema (c)Inflexion
http://gtw64.retro-net.de/Pages/a/Review_Arthema.php