.D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Amiga4ever
Posty: 10
Rejestracja: 09 wrz 2019, 22:38

.D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

#1 Post autor: Amiga4ever »

Witam wszystkich,
Tak się zastanawiam czy jest możliwe odpalenie gry z obrazu .d64 na urządzeniu TapeCart? (w sieci nic konkretnego nie znalazłem) Wiem ,że czyta ono jedynie pliki .PRG W związku z tym użyłem programu D64Editor żeby wyciągnąć z gry Flimbo Quest pliki .PGR i o zgrozo otrzymałem kilka plików .PRG

Czy da się to uruchomić skoro jest ich aż tyle? Wszelkie wskazówki mile widziane...
Załączniki
flimbo.JPG
flimbo.JPG (45.67 KiB) Przejrzano 133 razy

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 231
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

#2 Post autor: Steffan »

Witaj
Gra doczytuje dane (dlatego masz tyle plików), więc nie widzę szansy, abyś pograł sobie w nią z tape cart-a. Oczywiście uruchomi się z głównego prg i jak będzie potrzebowało dograć dane, wywali się.

Pozdro
S

p.s. może jest jakaś wersja na TC która to ogarnie, ale ja nie słyszałem.
Różne rodzaje so kamadore, ale sześćdziesiąte czwarte je najfajniejsze!

Amiga4ever
Posty: 10
Rejestracja: 09 wrz 2019, 22:38

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

#3 Post autor: Amiga4ever »

No właśnie tego się obawiałem...nawet nowszy Kung Fu Flash odczytuje .d64 jako folder i mozna wczytać pojedyńczy plik .PRG
Znalazłem wersje Flimbo's Quest .TAp ale tez nie widze łatwej konwersji na .PRG...zaraza

Nameless
Posty: 167
Rejestracja: 04 lis 2013, 11:23

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

#4 Post autor: Nameless »

Zmień urządzenie z którego wczytujesz :-) TAPCarty, KungFu Flash nie nadają się do gier dyskowych.
Wystarczy SD2IEC i 99% gier dyskowych ruszy :-)

ODPOWIEDZ