IMOS
: 19 wrz 2010, 16:57
Ktoś tam pytał na party o IMOS'a to napiszę..
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=89237
Jest to program na PC. W założeniu lata temu miał to być cały engine do robienia animacji na sprajtach. Miało to tak działać jak muzyka z SID'a, czyli że animacja po stworzeniu miała się składać z uniwersalnego playera i ciągu instrukcji. Ale nie zostało to zrobione. Pierwsza i jedyna próba przekonwertowania faz na sprajty i złożenia z tego czegoś logicznego była w tej produkcji (postać):
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=32536
Działa za to konwersja sprajtów. Czyli np. mając 10 faz obracającej się gwiazdki na PC jako bitmapę, można to w 30 sekund przenieść na C64.
Działa też edycja sprajtów dowolnie na siebie ponakładanych. Działa też generator tabel.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=89237
Jest to program na PC. W założeniu lata temu miał to być cały engine do robienia animacji na sprajtach. Miało to tak działać jak muzyka z SID'a, czyli że animacja po stworzeniu miała się składać z uniwersalnego playera i ciągu instrukcji. Ale nie zostało to zrobione. Pierwsza i jedyna próba przekonwertowania faz na sprajty i złożenia z tego czegoś logicznego była w tej produkcji (postać):
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=32536
Działa za to konwersja sprajtów. Czyli np. mając 10 faz obracającej się gwiazdki na PC jako bitmapę, można to w 30 sekund przenieść na C64.
Działa też edycja sprajtów dowolnie na siebie ponakładanych. Działa też generator tabel.