Strona 1 z 1

Relaunch64 i 64tass

: 10 sty 2020, 23:27
autor: rebok
Czy ktoś używa Relaunch64 w wersji od 3, w połączeniu z 64tass`em i mógłby pochwalić się działającymi skryptami?

Moj konfiguracja sprawia, że plik po kompilacji czasami nie chce się załadować do emulatora.
\64tass.exe -C -a -i RSOURCEFILE -o ROUTFILE
\x64.exe OUTFILE

Pod kickiem działa wsio.

Re: Relaunch64 i 64tass

: 11 sty 2020, 17:56
autor: Nitro
Może mały offtopic ale WUDSN wspiera 64TASS natywnie.
https://www.wudsn.com/index.php/ide/ins ... gCompilers

Re: Relaunch64 i 64tass

: 12 sty 2020, 14:23
autor: isildur
@Rebok miałem podobnie i okazało się, że dziwne znaki w ścieżce i czasami spacja powodowały, że plik się kompilował, ale nie wysyłał do emu (ja używam C64Debugger). Problem rozwiązał się tak (cudzysłów):

Kod: Zaznacz cały

\64tass.exe -C -a -i "RSOURCEFILE" -o "ROUTFILE"
Polecam też dalszą część skryptu, który robi inject code do C64Debuggera - nie trzeba go wyłączać, po prostu po naciśnięciu F5 program odpali się w oknie DBG:

Kod: Zaznacz cały

\C64Debugger.exe -pass -autojmp -prg OUTFILE

Re: Relaunch64 i 64tass

: 12 sty 2020, 22:02
autor: rebok
Dzięki! Co prawda w sprawie 64tassa nie pomogło ale skrypt do 64Debugger z pewnością się przyda ;)