Relaunch64 i 64tass

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
rebok
Posty: 227
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:32
Grupa: BooM!

Relaunch64 i 64tass

#1 Post autor: rebok »

Czy ktoś używa Relaunch64 w wersji od 3, w połączeniu z 64tass`em i mógłby pochwalić się działającymi skryptami?

Moj konfiguracja sprawia, że plik po kompilacji czasami nie chce się załadować do emulatora.
\64tass.exe -C -a -i RSOURCEFILE -o ROUTFILE
\x64.exe OUTFILE

Pod kickiem działa wsio.
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Relaunch64 i 64tass

#2 Post autor: Nitro »

Może mały offtopic ale WUDSN wspiera 64TASS natywnie.
https://www.wudsn.com/index.php/ide/ins ... gCompilers

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

Re: Relaunch64 i 64tass

#3 Post autor: isildur »

@Rebok miałem podobnie i okazało się, że dziwne znaki w ścieżce i czasami spacja powodowały, że plik się kompilował, ale nie wysyłał do emu (ja używam C64Debugger). Problem rozwiązał się tak (cudzysłów):

Kod: Zaznacz cały

\64tass.exe -C -a -i "RSOURCEFILE" -o "ROUTFILE"
Polecam też dalszą część skryptu, który robi inject code do C64Debuggera - nie trzeba go wyłączać, po prostu po naciśnięciu F5 program odpali się w oknie DBG:

Kod: Zaznacz cały

\C64Debugger.exe -pass -autojmp -prg OUTFILE

Awatar użytkownika
rebok
Posty: 227
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:32
Grupa: BooM!

Re: Relaunch64 i 64tass

#4 Post autor: rebok »

Dzięki! Co prawda w sprawie 64tassa nie pomogło ale skrypt do 64Debugger z pewnością się przyda ;)
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

ODPOWIEDZ