Linking machine
: 26 gru 2012, 21:47
Angażując się w kwestie linkingu postanowiłem zrobić coś w miarę moich umiejętności solidnego i kompleksowego...
1. Loader - z tym nie powinno być problemu
2. D64 maker rozmieszczający optymalnie pliki - i tutaj jest już spora baza z trackmolinkera
3. Cruncher
Cruncher w założeniu miał być czymś pośrednim pomiędzy level crusherem a exomizerem. Tzn. aby dawał w miarę możliwości ubicie podobne lub lepsze od levelcrushera i depack przynajmniej z 30% szybszy przy użyciu tablicy 48 bajtów zamiast ponad 160ciu (exo). Przyznam, że w przypadku "wrednych" plików wyniki zaskoczyły mnie samego. W każdym razie cruncher działa zgodnie z założeniami tzn - w przypadku plików nie do "stablicowania" wyniki są podobne do pozostałych cruncherów, odbiegają do 5% średnio na korzyść exomizera w kwestii ubicia, jak i w przypadku plików "wrednych" dla level crushera daje lepsze ubicie (liczone w kilobajtach) przy jeszcze szybszym depacku. Założenia zostały osiągnięte depack jest szybszy (może być jeszcze szybszy
) jak i ubicie jest zbliżone do LC,BB,Doynax (Doynax średnio 2% lepiej).
Jeżeli są chętni do pomocy w uskutecznieniu tego dzieła to zapraszam. Liczę na Zieloka, Brusha, Wacka, Nitra i innych osób o których nie wiem, że starają się coś linkować. Może ESM nie poskładało jeszcze na 100% swego najnowszego dzieła i da się namówić do pomocy w stworzeniu tego rodzimego produktu, może i wykorzystaniu go. W każdym razie liczę conajmniej na owocną dyskusję - zapraszam do współpracy śląc końcowoświąteczne pozdrowienia
Proszę tylko nie wysnuwać życzeniowych bajek w stylu, niech ubija wszystko 2 razy lepiej, ładuje 2 razy szybciej a decruncher z loaderem niech zajmuje <100 bajtów
1. Loader - z tym nie powinno być problemu
2. D64 maker rozmieszczający optymalnie pliki - i tutaj jest już spora baza z trackmolinkera
3. Cruncher
Cruncher w założeniu miał być czymś pośrednim pomiędzy level crusherem a exomizerem. Tzn. aby dawał w miarę możliwości ubicie podobne lub lepsze od levelcrushera i depack przynajmniej z 30% szybszy przy użyciu tablicy 48 bajtów zamiast ponad 160ciu (exo). Przyznam, że w przypadku "wrednych" plików wyniki zaskoczyły mnie samego. W każdym razie cruncher działa zgodnie z założeniami tzn - w przypadku plików nie do "stablicowania" wyniki są podobne do pozostałych cruncherów, odbiegają do 5% średnio na korzyść exomizera w kwestii ubicia, jak i w przypadku plików "wrednych" dla level crushera daje lepsze ubicie (liczone w kilobajtach) przy jeszcze szybszym depacku. Założenia zostały osiągnięte depack jest szybszy (może być jeszcze szybszy

Jeżeli są chętni do pomocy w uskutecznieniu tego dzieła to zapraszam. Liczę na Zieloka, Brusha, Wacka, Nitra i innych osób o których nie wiem, że starają się coś linkować. Może ESM nie poskładało jeszcze na 100% swego najnowszego dzieła i da się namówić do pomocy w stworzeniu tego rodzimego produktu, może i wykorzystaniu go. W każdym razie liczę conajmniej na owocną dyskusję - zapraszam do współpracy śląc końcowoświąteczne pozdrowienia

Proszę tylko nie wysnuwać życzeniowych bajek w stylu, niech ubija wszystko 2 razy lepiej, ładuje 2 razy szybciej a decruncher z loaderem niech zajmuje <100 bajtów
