Gravity Duck 64

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wpqrek
Posty: 19
Rejestracja: 21 paź 2011, 10:25
Kontakt:

Gravity Duck 64

#1 Post autor: wpqrek »

Witam!

Przyszedł czas aby pochwalić się grą, którą tworze hobbystycznie w wolnym czasie :D
Gra nazywa się Gravity Duck 64 i jest portem znanej flashowej gierki.
Zawsze miałem ochotę stworzyć grę na C64 a oryginalna gra wydała mi się idealna do sportowania na C64.

Wideo z dema:
https://www.youtube.com/watch?v=-VZIAZXsnCw

Troche więcej grafy i opisu po angielsku:
http://wpqrek.blogspot.com/2018/12/gravityduck64.html

Jeśli chodzi o samą grę to mam gotowy silnik z multipleksowaniem spite'ów. Gotowe są też wszystkie grafy przeciwników.
Poszukuję osoby, która stworzy muzykę to tej gry i efekty. Z programowaniem i grafą chyba dam rade :)

Postanowiłem opublikować jakieś info na temat gry. Mam nadzieję, że zmobilizuję mnie to troche i dokończę ten projekt. 8)
Załączniki
gravityduckdevlog1.gif
gravityduckdevlog1.gif (8.87 MiB) Przejrzano 309 razy

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1968
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: Gravity Duck 64

#2 Post autor: carrion »

:shock:

a my w styczniu właśnie mamy miesiąc polskich gier na portalu...
nie zechciał byś napisać pare słów o sobie i grze. jak by co to przegadajmy na priv.

wow!
c64portal.pl

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 291
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Gravity Duck 64

#3 Post autor: Steffan »

No kolego :shock: , to wygląda rewelacyjnie!
Ukłony
Steffan
Różne rodzaje so kamadore, ale sześćdziesiąte czwarte je najfajniejsze!

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1226
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:03

Re: Gravity Duck 64

#4 Post autor: SUDi »

Deeeeceeeent! Jaki wysyp nowych gier tutaj się zaczął!
Dobra robota, panowie!

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1325
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Gravity Duck 64

#5 Post autor: Nitro »

Wow, ale 'urodzaj' nowych koderów, gra wygląda miodnie, bardzo fajna stylizowana grafika.
Ze znalezieniem muzyka nie będzie większych problemów.
Jeszcze raz, good job!

Awatar użytkownika
Katon
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2018, 21:04
Grupa: Lepsi De

Re: Gravity Duck 64

#6 Post autor: Katon »

Jestem w szoku wygląda super . Trzymam kciuki !

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 1968
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: Gravity Duck 64

#7 Post autor: carrion »

c64portal.pl

kotrobot
Posty: 2287
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: Gravity Duck 64

#8 Post autor: kotrobot »

Super! Jestem pod wrażeniem. Musisz to skończyć, powodzenia!
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
wpqrek
Posty: 19
Rejestracja: 21 paź 2011, 10:25
Kontakt:

Re: Gravity Duck 64

#9 Post autor: wpqrek »

Dzięki za pozytywny odzew! Motywacja do skończenia +100% :D

Podrzucam jeszcze jeden filmik tym razem z pierwszych testów sprite multiplexera (16 * 2 sprite'y).
Zmienić grafę, przesunąć sinusy i byłoby małe intro :D

Pozdrawiam!
Załączniki
multiplexer.gif
multiplexer.gif (571.59 KiB) Przejrzano 121 razy

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 291
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Gravity Duck 64

#10 Post autor: Steffan »

Jezusicku! :shock: :shock: :shock:
Panie skrzydłami nie telepoco, a latejo jak dzikie! Fantastik!

Steffan
Różne rodzaje so kamadore, ale sześćdziesiąte czwarte je najfajniejsze!

_pepis
Posty: 11
Rejestracja: 19 gru 2020, 14:13

Re: Gravity Duck 64

#11 Post autor: _pepis »

Fajnie wyglada to hiresowe tło.
Żałuje teraz ze moj Mikołaj nie jest dwuwarstwowym spritem.
Imponujące i inspirujące.
Powodzenia!

ODPOWIEDZ