Strona 1 z 6
Dream Travel 100% premiera
: 02 lut 2012, 19:21
autor: wegi
Szerokie grono twórców się powiększyło przede wszystkim podziękowania za życzliwość ludzi dobrej woli - Wacek przetłumaczył część noty - mega thx Wacek i dziwnym trafem inny członek Arise dołożył się z muzyką i synchro - of coz ma miejsce na liście płac Randall!
: 02 lut 2012, 20:25
autor: wegi
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=104705
Właściwie muszę dodać, że Michał praktycznie zrobił prawie wszystko bo party od axela i hermita robił od nowa... Gratki dla Michała
: 02 lut 2012, 21:32
autor: Cobra
Super!!!zajebiste demko!!
czekam na więcej.
Szacun dla Skulla i pozostałych, którzy przyczynili się do tej odjazdowej produkcji!
: 02 lut 2012, 21:47
autor: zielok
Powiem tak: Jedno z najlepszych (jeśli nie najlepsze) pod względem złożenia demo. Tutaj bije pokłony dla Skull'a. Co miało być dopieszczone jest dopieszczone. Resztę zalet pomijam bo na ten temat wiele napisano.
Teraz minusy:
- na fraktalu alt+w musiałem użyć:)
- twistery oczywiście dużo, dużo lepsze niż w poprzedniej wersji (w końcu widać, że to twistery) ale wizualnie nie powalają.
- plasma nie podoba mi się
- druciak na obrazku także nie za ładny
Oczywiście to tylko szczegóły ale minusy trzeba znaleźć:)
Dla mnie mocna 9 (jakby ta wersja wyszła na party to całkiem możliwe, że dałbym 10) ale teraz brakowało mi zaskoczenia które byłoby w przypadku jakbym to po raz pierwszy widział.
ps. Te rastry niebieskie są dla mnie najlepszym kawałkiem kodu w tym demie
: 02 lut 2012, 21:48
autor: isildur
Ze swojej strony chciałbym podziękować Randallowi, ponieważ gdyby nie On, to Dream Travel pewnie by poczekało jeszcze na właściwy moment.
Randall DZIIIIĘĘĘĘĘKKKKUUUUUJJJJJJEEEEEEMMMMYYYYYY!
Oczywiście Jammerowi też dziękuję, bo jego muza nakreśliła, siłą rzeczy, pewien kierunek, w którym demo się rozwijało.
Natomiast wszystkie magiczne przejścia i całe to linkowanie, demo zawdzięcza Skullowi, niewiele osób wie, ale Michał potrafi zrobić sprajtom większą krzywdę niż Crossbow ;P
Do zobaczenia w CYRKU.
: 02 lut 2012, 21:58
autor: kmeg
* grafika superowa!
* złożenie płynne z masą pracochłonnej i nudnej roboty!
* muzyka nie wiem (ok jest inna ale ok, poza początkiem gdzie nie byłem pewien czy to vice źle gra czy mi głośniki padły, im dłużej się słucha tym lepsza)
* na efektach się nie znam ale zgadzam się z Zielokiem te ostatnie niebieskie rastry najlepsze + szumiąca grafika pod scrollem.
Wersji z party już nie pamiętam bo mi się spać chciało.
: 02 lut 2012, 21:59
autor: wegi
@Zielok - wielki szacun za ten koment - lubie właśnie jak ktoś kuchnię docenia a nie jakiś tam drobny efekt ktory nic nie kosztuje i robi za design - właśnie złożenie utrzymanie płynności i dynamiki to jest to cholerstwo techniczne - mało dostrzegalne a jakże ważne - thx! Ty akurat dobrze o tym wiesz

- regards
: 02 lut 2012, 22:18
autor: splatterpunk
Ładnie to wygląda

Dzięki chłopaki za kolejne świetne demo.

: 02 lut 2012, 22:30
autor: splatterpunk
Wersja dla niedowidzących:

: 02 lut 2012, 22:37
autor: Cobra
A to byłeś wcześniej.
Ja uchwyciłam jak było 9,8.
: 03 lut 2012, 08:29
autor: skull
Wielkie dzięki chłopaki!
Nie ma co słodzić, demko jest fajne (ILTC również), ale na szczęście mamy ambicję na jeszcze coś "większego". Czy starczy sił i to się uda w "Cyrku" ?- mam nadzieję.
Jeszcze raz wielkie podziękowania za pomoc w DT - Randall, tak jak pisałem ... żądaj czego chcesz: wille, veyrona, jacht, stado nałożnic...
...Isildur Ci narysuje
ps. sprawdzał ktoś na c128?
: 03 lut 2012, 08:35
autor: kotrobot
Kawał dobrej roboty!
Przewinąłem tylko fraktala - wywalcie następnym razem takie zamulacze z projektu.

: 03 lut 2012, 11:05
autor: wackee
Napisałem co miałem do powiedzenia na csdb

Design! +++++++
Też dawałem ALT+W na fraktalu

Nie wiem czemu ale demo uruchomione po kliknięciu na D64 wiesza mi się po pierwszym logo.
Odpalone poprzez wejście w Vice i load"*",8:run poszło prawidłowo.
Gratulacje dla teamu!
: 03 lut 2012, 14:16
autor: at0mic
Piękne, klimatyczne!
: 03 lut 2012, 15:26
autor: kenji
Znów żal, że na party nie było 100%, bo demko bardzo, bardzo fajne. Jedyny minus to ta muzyka...

: 03 lut 2012, 16:21
autor: booker
wackee pisze:
Nie wiem czemu ale demo uruchomione po kliknięciu na D64 wiesza mi się po pierwszym logo.
Bo autoload vicka wyłacza true device emulation.
A ja w przeciweństwie do Was, antyfraktalowe emulamuchy, odpale se to za pare godzin NA KOMPUTERZE
Posłuchałem narazie zaków - ładnie panie czarnuchu!. Chyba Jammer costam też poprawił. Anyway słychać dobrze

: 03 lut 2012, 17:14
autor: kotrobot
Zaraz po tym odpal se nowe demo Offence.
Tylko zamów wcześniej pizzę, kup zapas bro. i nastaw budzik.
A potem już możesz oglądać z żoną "Angielskiego pacjenta".
No bez przesady. Część z fraktalem nie jest znowu taka długa.
To nie Taboo i plotscrolle. Ale po prostu wybija z rytmu.
: 03 lut 2012, 17:16
autor: wackee
Znacie się jak kura na pieprzu. Muzyka jest świetna.
: 03 lut 2012, 20:41
autor: splatterpunk
Muzyka rewelka. Niewiem o co tam temu komuś chodzi. No i dorzuce jeszcze trochę cukru: rzeczywiście świetne synchro.
Poza tym na fraktalu nie dawałem ALT+W może dlatego, że lubię jak się "liczy". Raczej nie używam tej kombinacji w trakcie oglądania po raz pierwszy jakiegokolwiek dema. Jeśli już demo jest naprawdę tragiczne to ALT+R daje radę. Szanujmy koderów

: 03 lut 2012, 21:34
autor: booker
No i git. Fajnie!
Dwie uwagi :>
1. przedostatnia plansza na the end, za szybko ten movie scroll zapierdala, nie nadazam czytac!
2. czarnuchu, niestety w Twoim zaku pierwszy werbel na komodzie brzmi tragicznie (emul ma zdjebany dół hipasu, na chipe to znika, niestetysh).