Strona 1 z 3

Samar "I love the cube 100%" premiere

: 11 sty 2012, 15:38
autor: isildur
W końcu, po wielu perturbacjach, dzisiaj premiera "I love the Cube 100%"

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=104283

: 11 sty 2012, 16:00
autor: Nitro
Załapałem się na prerelease ale pozwolę sobie ponownie pogratulować publicznie, keep up the good work :)

: 11 sty 2012, 16:14
autor: wegi
WITAM - przepraszam planowałem finisz 5.01.2012 lekkie przesunięcie - Cresh'a przepraszam w szczególności bo pisał że czeka ale zdalne programowanie driva bywa upierdliwe bo to co chodzi na wszystkich emu nie zawsze na real drivie działa - tyle w temacie emu :P a nie mam przy sobie driva - pozdrawiam wszystkich - przy okazji wielkie dzięki za współprace dla Isildura i Owena. THX dla skulla za beta drive testy

: 11 sty 2012, 16:33
autor: carrion
bardzo ładne!
lepsze niż APSO od Offence.

ale ten obrazek powyżej (skąd inąd bardzo ładny) chyba nie przedstawia C64. ten ostatni komputer nie ma klawiszy funkcyjnych!!!

: 11 sty 2012, 16:42
autor: wegi
Dzięki Tomek - pozdrawiam - ale już raczej wersji bugfixed nie robimy;-) APSO - zebrać wypociny 7miu koderów bez składania to każdy może... wiem, jak przysiadłem do rekonfigurowania mojego parta do DT żeby ruszyło po linkingu z pierwszego kopa - to jako autor 3 dni nad tym siedziałem - więc podziwiam upór Michała że wszystko sam polinkował - to tak jak stworzyć prawie drugie demo - linkink to mordęga...

edit: poza tym oni podobno większość z tego dema już gdzieś wcześniej wystawiali i pokazywali... dziwne to takie...

: 11 sty 2012, 16:49
autor: isildur
carrion pisze:bardzo ładne!
ten ostatni komputer nie ma klawiszy funkcyjnych!!!
Oops... fuck :)

: 11 sty 2012, 17:11
autor: zielok
Dużo lepiej niż było. Fajnie rozwiązany dots scroll (już nie zanudza). I zgadzam się z Tobą Wegi linking to koszmar!

A teraz trochę pomarudzę:) Jakby ILTC wyszło od razu w takiej formie to by tak to nie bolało ale nie wyszło więc te nagle pojawiające się niektóre obrazki czy np. poprostu znikające wektorówki mi przeszkadzają. Szkoda:(
A i może jeszcze troszkę mało urozmaiceń (czyli troche dużo wektorówek), czasem trochę długie loadingi ale kogo to:)

Szacun!

: 11 sty 2012, 17:57
autor: wegi
@zielok dzięki - reszta to szczegóły małoistotne - mów do mnie jeszcze;-) ja poza jakimiś prostymi użytkami nigdy dem nie kodowałem - rasterbary w 1szym parcie ze 2 tygodnie męczyłem - ja się uczę dopiero... btw pomarudzę - czyje demo się na koniec zwiesiło? :P

btw2 dopiero się oderwałem i mogę trochę być aktywniejszy nie widać tego może ale prawie cały czas ILTC robiliśmy - a teraz właśnie idę walnąć dyche na apparatusa w mojej priv krucjacie przeciwko tworzeniu chały i zapewnianiu że jest świetna wszystkim demom z okolicy APSO przyznałem same dychy może się podciągną wyżej :D

: 11 sty 2012, 18:13
autor: zielok
wegi pisze:@zielok dzięki - reszta to szczegóły małoistotne - mów do mnie jeszcze;-) ja poza jakimiś prostymi użytkami nigdy dem nie kodowałem - rasterbary w 1szym parcie ze 2 tygodnie męczyłem - ja się uczę dopiero... btw pomarudzę - czyje demo się na koniec zwiesiło? :P
:) Co najciekawsze to nie wiem jaki byl powód, że się zwiesiło:) Zwłaszcza, że tam tylko wyświetlanie obrazka w multicolor jest:) I ciężko było by coś spieprzyć:)

ps. A już myślałem, że nikt tego nie zauważył :)

: 11 sty 2012, 18:15
autor: k.
@zielok, przez grzeczność, przez grzeczność.

Dawajta głosy i comentsy bo się trole dorwą zara.

: 11 sty 2012, 18:17
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Obrazek

: 11 sty 2012, 18:23
autor: wegi
LOL Seba - uchwyciłeś ten moment <rotfl> tak dlugo nie bedzie

@zielok - nie bylo o czym mówić drobna wpadka nie dyskredytuje całej roboty

: 11 sty 2012, 18:28
autor: Sebaloz/Lepsi.De
tym screenshotem bede was szantazowac, jak to wrzuce na csdb to nie bedziecie mieli tam zycia :)

: 11 sty 2012, 18:38
autor: skull
Gratulacje Grzegorz, dobra robota.
Z 85% zrobiło się ze 150%.

Niestety Dream Travel nadal nie ma skończonego soundtracka, chociaż demo mogłobyć już wydane miesiąc temu.
Jammer kurwa gdzie muza?!

: 11 sty 2012, 18:53
autor: isildur
skull pisze:Gratulacje Grzegorz, dobra robota.
Niestety Dream Travel nadal nie ma skończonego soundtracka, chociaż demo mogłobyć już wydane miesiąc temu.
Jammer kurwa gdzie muza?!
Muza jest u mnie, Jammer jej nie skończy. Czy jest na naszej scenie muzyk, który podjął by się jej dokończenia? Mam source w goat trackerze.
Trzeba trochę synchro zmienić i dołożyć trochę od siebie.
Randall, Booker, może ktoś inny? HELP

: 11 sty 2012, 19:25
autor: k.
Robić po kimś to chyba lepiej zrobić po swojemu.

: 11 sty 2012, 19:36
autor: isildur
kisiel pisze:Robić po kimś to chyba lepiej zrobić po swojemu.
Może być po swojemu, jak najbardziej - byle było wyjebiście.

: 11 sty 2012, 19:36
autor: wegi
I tak dokładnie jest - Niby part axela a od początku skull przerobił... wstep to samo...

: 11 sty 2012, 20:19
autor: k.
@wegi,
Widziałem, że wyrzucilliście part co nam pokazywałeś i został zastąpiony note.. chyba?

Jeszcze raz, super muza konrada, grafa i kod.

: 11 sty 2012, 20:37
autor: wegi
W pierwotnym zamyśle były 3 ekranowe greetsy w parcie z mozaika - ponieważ był on cholernie przez to długi i był blank screen po dotscrollu - to jako loaderpart powstało dead cube society - potem Isildur zrobił 5ekranowe greetsy mozaika się skróciła DCS został hehe a do noty poszła reszta greetsów:)

Życie jest snem wariata ! ;-)

Podziękowanka dla Isildura za miesiąc ręcznego dithera greetsów :D ale ja też nie próżnowałem:)