Polskie party 2015 - podsumowanie.
: 01 sty 2015, 22:09
Witam,
Zgodnie, z danym przeze mnie słowem, chciałem podsumować krótko temat organizacji stricte komodorowskiego party w 2015 roku.
@Nitro - jeżeli mżna prosić, proszę o przeniesienie tego postu do zamkniętego już tematu o polskim party c64 2015.
Tak więc sumarycznie temat wygląda tak:
1. Człowiek od video - brak. Tutaj polegliśmy, wykonanie 0%.
2. Człowiek od audi - tutaj zgłosił się Comankh, w stosunku do założeń, wykonanie 100%.
3. Dwoch ludzi do przygotowywania stuffu na party - tutaj zgłosił się Kmeg, wykonanie 50%.
4. Jeden czlowiek od kontrolowania tlumu (mikrofon i gadka) - tutaj mamy Bookera, wykonanie 100%.
5. Jeden czlowiek od dodatkowych eventów - brak, ale powiedzmy sobie, można z tym żyć, w ostateczności sam mogę coś w
tym temacie zrobić - wykonanie 100%
6. Jeden czlowiek od sieci - Elban - strona www do pomocy JOK przy grafice oraz promocji, wykonanie 100%.
Dodatkowo mógłbym liczyć na:
1. Dj Gruby - opieka dla obcokrajowcow, liczenie votek.
2. Booker - liczenie votek.
3. Kenji - chętnie pomoże [w domyśle liczenie votek].
4. Cobra - chętnie pomoże [w domyśle liczenie votek].
Wnioski:
Obsada 75% i taki wynik ogólny jest bardzo dobry.
Brakuje jednak speca od obsługi video i to jest problem (nie mówię, że nie do przejścia, ale to jest duży problem).
Brakuje jednego człowieka do obsługi stuffu, ale tutaj pewnie coś by się wymyśliło.
Bardzo chciałbym wszystkim zgłaszającym się osobom podzięlkować za chęć organizacji party (także te soby, które
powyżej się nie znalały a wyraziły chęć pomocy).
@Comankh - nie jest prawdą, że Twoje zaangażowanie w jakikolwiek sposób chciałem pominąć (zauważyłem, że odniosłeś
takie wrażenie).
Z uwagi jednak na fakt, że SV2015 cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem ze strony ekipy C64, proponuję do tematu organizacji komodorowskiego party wrócić (ewentualnie) po SV2015.
Proszę nie traktować tego postu jako prowokacji do kolejnej rozróby. Po prostu podsumowuje temat. Jestem także zobowiązany podziękować ludziom którzy zdeklarowali się pomóc w mojej inicjatywie.
Zgodnie, z danym przeze mnie słowem, chciałem podsumować krótko temat organizacji stricte komodorowskiego party w 2015 roku.
@Nitro - jeżeli mżna prosić, proszę o przeniesienie tego postu do zamkniętego już tematu o polskim party c64 2015.
Tak więc sumarycznie temat wygląda tak:
1. Człowiek od video - brak. Tutaj polegliśmy, wykonanie 0%.
2. Człowiek od audi - tutaj zgłosił się Comankh, w stosunku do założeń, wykonanie 100%.
3. Dwoch ludzi do przygotowywania stuffu na party - tutaj zgłosił się Kmeg, wykonanie 50%.
4. Jeden czlowiek od kontrolowania tlumu (mikrofon i gadka) - tutaj mamy Bookera, wykonanie 100%.
5. Jeden czlowiek od dodatkowych eventów - brak, ale powiedzmy sobie, można z tym żyć, w ostateczności sam mogę coś w
tym temacie zrobić - wykonanie 100%
6. Jeden czlowiek od sieci - Elban - strona www do pomocy JOK przy grafice oraz promocji, wykonanie 100%.
Dodatkowo mógłbym liczyć na:
1. Dj Gruby - opieka dla obcokrajowcow, liczenie votek.
2. Booker - liczenie votek.
3. Kenji - chętnie pomoże [w domyśle liczenie votek].
4. Cobra - chętnie pomoże [w domyśle liczenie votek].
Wnioski:
Obsada 75% i taki wynik ogólny jest bardzo dobry.
Brakuje jednak speca od obsługi video i to jest problem (nie mówię, że nie do przejścia, ale to jest duży problem).
Brakuje jednego człowieka do obsługi stuffu, ale tutaj pewnie coś by się wymyśliło.
Bardzo chciałbym wszystkim zgłaszającym się osobom podzięlkować za chęć organizacji party (także te soby, które
powyżej się nie znalały a wyraziły chęć pomocy).
@Comankh - nie jest prawdą, że Twoje zaangażowanie w jakikolwiek sposób chciałem pominąć (zauważyłem, że odniosłeś
takie wrażenie).
Z uwagi jednak na fakt, że SV2015 cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem ze strony ekipy C64, proponuję do tematu organizacji komodorowskiego party wrócić (ewentualnie) po SV2015.
Proszę nie traktować tego postu jako prowokacji do kolejnej rozróby. Po prostu podsumowuje temat. Jestem także zobowiązany podziękować ludziom którzy zdeklarowali się pomóc w mojej inicjatywie.