Strona 1 z 1

Sid in Motion

: 02 cze 2009, 22:06
autor: Nitro
Wyszła nareszcie przeciągająca się co do release'u pierwsza kolekcja muzyczna Buddha'y, do której to zrobienia namówił mnie Ramos, have fun ;)
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568

: 02 cze 2009, 22:50
autor: V-12
Toż to raczej EP'ka, a nie kolia :D

: 03 cze 2009, 07:52
autor: skull
niezłe - gratulacje

: 03 cze 2009, 19:03
autor: Ramos
Oby więcej takich produkcji się ukazywało. Nie tylko kolekcje muzyczne, ale gry, dema czy jakieś inne produkcje scenowe.

: 03 cze 2009, 22:23
autor: SUDi
Ramos, w Tobie nadzieja. Może teraz przydałby się jakiś niezły pomysł na wyjątkową grę? Tylko nie czołgi, ten temat już opracowuje konkurencja :)

: 04 cze 2009, 10:37
autor: V-12
Ok, odpaliłem, przejrzałem, posłuchałem :) Grafika mi się podoba, fajny ma klimat. Dezajn też fajny - spoko.

Bugi:

1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.

No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.

: 04 cze 2009, 13:46
autor: Izaak Berenbaum
V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.
a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.

: 04 cze 2009, 14:26
autor: elban
moze dzisiejsi scenowicze nie mysla? ;)

: 04 cze 2009, 20:24
autor: Nitro
1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
Rzeczywiście, bug jest i wiem o nim, nie chciało już mi się go szukać, wolałem wypuścić wreszcie przedłużającą się kolekcję. Na 90% 90% to nie ack'owanie IRQ.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
W obu przypadkach mam zdanie takie jak Izaak, jeśli ktoś się chce bawić, niech się bawi w odkrywanie braku zabezpieczeń przed jego chęcią rozgrzebania programu. NMI jeszcze zablokuje, bo i mi kilka razy na demkach Resource zdarzyło mi się wcisnąć ten przycisk - tam Oswald nawet tego w imie zasad nie blokuje.
No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
Nie rozpoczynajmy dyskusji o cross-devie, każdy niech pracuje na tym, na czym czuje się najlepiej. Mogę tylko powiedzieć, że dzięki niemu dosłownie w 2-3 minuty mogę wsadzić do środka inne utwory i to o różnorodnych adresach grania/initu, byleby nisko siedziały. Na osłodę mogę powiedzieć, że Miras planuje zakup C64, coby sprawnie pikselować w interlace ;)

: 04 cze 2009, 21:28
autor: Ramos
pomyślę na pomysłem jakieś gry.

: 04 cze 2009, 21:53
autor: Izaak Berenbaum
nareszcie cos sie dzieje na scenie. pomysl na gre to to czego najbardziej ostatnio brakuje :)

: 04 cze 2009, 22:20
autor: Nitro
Doom? :wink:

: 04 cze 2009, 22:22
autor: Ramos
a czemu nie, jest realny do zrobienia.

: 04 cze 2009, 22:40
autor: Izaak Berenbaum
dobry pomysl,400 euro za zrobienie dooma na supercpu ktore pare lat temu oferowal pewien anglik to troche za malo by ruszyc taki projekt. potrzeba czegos wiecej np. ramosa jako motywatora.

: 04 cze 2009, 23:37
autor: prezes
żyd...

: 05 cze 2009, 09:31
autor: skull
prezes pisze:żyd...
to odnośnie anglika, czy Izaaka ? 8)

Wystarczy podpatrzeć gierki flashowe, albo robić z nich mixa - z pomysłami nie jest aż taki problem, ale kto to będzie wszystko robił ???

: 12 cze 2009, 00:28
autor: pajda
Izaak Berenbaum pisze:
V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.
a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.
:)

A ja głupi we wszystkim co kodowałem blokowałem :)

: 12 cze 2009, 10:55
autor: fenek
Żeby daleko nie szukać i nie myśleć za dużo:
http://armorgames.com/play/107/portal-the-flash-version
Tu jest wszystko - pomysł z 3D przerobiony fajnie na 2D i da się grać, tylko prędzej ktoś emulator flasha napisze niż zacznie robić grę.