Strona 3 z 4

: 02 mar 2015, 12:08
autor: splatterpunk
kenji pisze: Splatter: przede wszystkim to zasługa DjGrubego. Bez jego kodu tego dema by nie było. Nie ma co się oszukiwać. Jeszcze raz wielkie dzięki i Gruß God Pawle :)
Nikomu nie odbieram zasług :)
Dodam jeszcze, że demko ogląda się z przyjemnością, dopracowane, bugów nie wyłowiłem.

: 02 mar 2015, 12:17
autor: splatterpunk
kenji pisze: Jasne, że każdy z nas chciałby być HCL'em czy innym Graham'em*. To oczywiste. Każdy chce równać do najlepszych. My też. Taki jest nasz cel. Pozostaje tylko postawić pytanie: co jest lepsze? Nie wydawać nic, czekać, uczyć się, kodować "do szuflady"? Czy może jednak od czasu do czasu coś zrobić?
Osobiście wolę ten drugi wariant. Wolę usiąść z osobami które lubię, wypić piwko, oglądnąć co kto zrobił nowego (nawet jeśli jest to scroll z logosem), pobawić się. Wolę to, niż siedzieć nad tym samym piwkiem, oglądać topowe produkcje "early90" i narzekać jak to teraz jest chujowo, a drzewniej fajnie było. Wolę wydać "slideshow" i się z tego cieszyć, niż za X lat zrobić DEMO na miarę oczekiwań, którego nikt nie obejrzy, bo już nie będzie komu, bo każdy będzie miał dosyć picia picia piwa i oglądania tych samych dem.
Musiałem zacytować. Podpisuję się pod tym manifestem ;)

: 02 mar 2015, 12:38
autor: splatterpunk
comankh pisze:dziwna ta scena ad 2015 :)
Ważne, że mamy konkretną, składną, polską produkcję.
Jest szansa, że przy podsumowywaniu polskich produkcji 2015
wyjdzie nam lepiej niż w 2014.

Gdyby to była np praca dyplomowa w technikum to jako oceniający
powiedziałbym tak: Panowie, wykonaliście tutaj robotę,
z ładnym wstępem ciekawie rozwinęliście temat, wykorzystaliście
z pożytkiem część tego co znajduje się w naszym laboratorium
i poprawnie skorzystaliście ze statystycznych metod opracowywania
pomiarów. Wnioski OK, praca spójna wewnętrznie, na przyzwoitym
poziomie. Może posłużyć innym uczniom w ich pracy laboratoryjnej.
Ocena: dobry

:)

Btw. Uważam, że jest to najlepsze demo Dream jak do tej pory,
mimo, że sam nie przepadam za satan-klimatami.

: 02 mar 2015, 12:47
autor: splatterpunk
A co do szacunku i zapracowywania na nań:

Grupo Elysium! Wołam do Was z odchłani podsceny, słyszycie?
Właśnie mija 13 lat od releasu Waszego ostatniego dema.........
Hop hooooooop! Słyszycie?

: 02 mar 2015, 12:49
autor: comankh
nawiązywałem tylko do tego że carrion robi komuś b dobrze a za szczerą ocenę czytamy wylew frustracji cactusa.
splatterpunk pisze: Gdyby to była np praca dyplomowa w technikum
ale jest to praca ludzi z 20letnim+ stażem.

: 02 mar 2015, 12:50
autor: comankh
a co do to wszystko w kontekście cactusa. i nie ma startu to tych tematów z mroków przeszłości.

więc tego.

: 02 mar 2015, 12:59
autor: splatterpunk
comankh pisze:nawiązywałem tylko do tego że carrion robi komuś b dobrze a za szczerą ocenę czytamy wylew frustracji cactusa.
To są między nimi jakieś rozliczenia.

Cactus wkurwił się za "gównianego kodera" i odwdzięczył się przez "pierdol się trollu". Witamy na c64scene.pl

: 02 mar 2015, 13:01
autor: splatterpunk
A ostatecznie przecież grafa Carriona (zajebista, swoją drogą) jest w tym demie. Więc ja już nie rozumiem.

: 02 mar 2015, 17:04
autor: kotrobot
@Spletter, "gówniany koder" odnosił się, jak się domyślam, do ostatnich występów Kaktusa na forum, a nie jego koderskich umiejętności.

Ja wierzę, że Kaktus miał zwałę po party i go poniosło.

: 02 mar 2015, 17:19
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Widze tylko jedno rozwiazanie tego konfliktu. Dream Team vs Elysium na Starym Pierniku albo na Riverwash 2015. Limit 100 kb i demo musi dzialac na ide. Ustalcie party i ustawka!

: 02 mar 2015, 17:59
autor: carrion
ja mam kaktusa w ignore więc, nie bardzo interesuje mnie co on myśli, po tym jak się popisał na tym forum, choć niektóre przebitki pojawiły się w postach comancza i splatera ;) tutaj widzę słabość funkcji ignore.

co do całej dyskusji to lepiej że mamy ją tutaj niż na CSDB - prawda?
i tak, to prawda - gówno na forum mnie bardzo rozzłościło - zwłaszcza że pojawiło się w wątku naśmiewającym się z podobnie zatytułowanych wątków m.in bookera...
tak - jestem szeryfem internetów jeśli chodzi o takie sprawy.

kaktusa po prostu nie lubię (poczułem się przez niego obrażany np na forum atarowskim). poza tym polskiej demosceny nie śledzę jakoś specjalnie i o tym że robię grafikę do dema kaktusa skapnąłem się po fakcie. myślałem że robię do demka kenji'ego stąd spiąłem się i zrobiłem to w jeden (cały) weekend - nie skumałem że to ta sama grupa.
tyle.

[edit]
ocena nie ma jednak nic wspólnego z niechęcią do głownego (byłego) koder grupy. demo jest słabe, ale chyba wszyscy łącznie z autorami zdają sobie z tego sprawę. dobrze że jednak jest.

: 02 mar 2015, 18:31
autor: mch
i tak, to prawda - gówno na forum mnie bardzo rozzłościło - zwłaszcza że pojawiło się w wątku naśmiewającym się z podobnie zatytułowanych wątków m.in bookera...
tak - jestem szeryfem internetów jeśli chodzi o takie sprawy.
no rzeczywiście, spłodzenie potomstwa jest takim życiowym osiągnięciem, że trzeba się nim chwalić na forum ;)

: 02 mar 2015, 19:17
autor: elban
dla jednych jest a dla innych nie jest. tak czy owak - żarcik z kupą na miarę inteligencji Kakaowca.

demo słabe czy nie, w obecnych czasach trudno nie zgodzić się z tezą, ze liczy się sztuka.

: 02 mar 2015, 19:26
autor: DJ Gruby
carrion pisze:kaktusa po prostu nie lubię (poczułem się przez niego obrażany np. na forum atarowskim).
Dla niezorientowanych w temacie, Carrionowi chodzi o wątek zatytułowany Silly Venture 2k15 - 40th anniversary of the 6502!, w którym 20 grudnia 2014 r. pojawił się mój wpis o następującej treści:
DJ Gruby pisze:
grey/msb pisze:Także korespondencja z Carrionem jest bardzo rzeczowa i konkretna (człowiek, który motywuje środowisko C-64 do wystawiania prac na compo).
Bardzo ciekawych rzeczy się tutaj dowiaduję. Jesteś pewien, że nie pomyliło Ci się z kimś innym? Jeszcze nigdy nie słyszałem o Carrionie motywującym środowisko C-64 do czegokolwiek. Jakieś konkretne przykłady, bo to dla mnie kompletna nowość? :)
Przepraszam, faktycznie za ostro wtedy pojechałem. Miałeś prawo poczuć się obrażany. Doskonale rozumiem, dlaczego przestałeś mnie lubić.

: 02 mar 2015, 20:04
autor: wackee
mch pisze:no rzeczywiście, spłodzenie potomstwa jest takim życiowym osiągnięciem, że trzeba się nim chwalić na forum ;)
Michu, z całym szacunkiem - to nie o to chodzi że to jest jakaś sztuka zrobić sobie dziecko. Ale chodzi o to, że dla kogoś komu rodzi się dzieciak (i nie jest kompletnym zjebem) to jest life changing fakt, przeżywany głęboko emocjonalnie, i to nie jest kuźwa wstyd chcieć się tą radością chwalić wszem i wobec, nawet na demoscenowym forum. Będziesz miał kiedyś swoje, może wyczekane, a nie daj bóg po latach próbowania (trudnopłodność jest chorobą cywilizacyjną) - zrozumiesz. Do tego czasu - nie rozumiesz to chociaż uszanuj. Be a human and/or shut the fuck up :)

Napierdalanie z tego było po prostu wykurwiście niesympatyczne względem bookera. I w sumie nie wiem w imię czego. Coś booker kaktusowi zawinił?

: 02 mar 2015, 21:13
autor: kordiaukis
ide sie nachlac.. nie chce mi sie tego dalej czytac

: 02 mar 2015, 22:22
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Polecam watek "Party vs rodzina" u Atarowcow:
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=12840

: 02 mar 2015, 22:51
autor: joodas
@Autorzy demka grupy Dream: Szacunek, że wam się chciało zrobić demko i gratulacje za 1 miejsce tym bardziej na zachodniej imprezie. Demko mozna by jeszcze dopracowac, ale licze na kolejne produkcje i bede obserwowal postep.
@Kenji: Mam nadzieje, ze kolejna kodowana produkcja bedzie fajna:)

: 02 mar 2015, 23:03
autor: kenji
Dzięki :)


sebaloz: wysiadłem po pierwszej stronie tego wątku; atarowcy to dopiero mają problemy;)

: 03 mar 2015, 10:47
autor: comankh
wackee pisze:to jest life changing fakt, przeżywany głęboko emocjonalnie
no tak:
https://www.facebook.com/mamusie

to chyba dla niego był taki jaki wkleił :) i jak widać zbiera się to co się zasiało xd