Dream Travel 100% premiera

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#21 Post autor: nes »

Muzyka na początku jest świetna !

Nawet na lepszym sprzęcie audio dosłuchałem się w końcu genezy jej powstania i ją zrozumiałem !!! To to jest logo Samar z 1997 roku w multicolorze puszczone pixel po pixelu przez SIDa
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#22 Post autor: splatterpunk »

booker pisze: 1. przedostatnia plansza na the end, za szybko ten movie scroll zapierdala, nie nadazam czytac!
Spacya, booka, spacya! ;)

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#23 Post autor: Nitro »

Muzyka jak dla mnie jest magiczna, 10/10.
Niestety im więcej oglądam to demko, wpierw w wersji 90% a teraz w 100% tym bardziej spada ono u mnie w dół w rankingach(na party zrobiło super wrażenie, tego nie mogę odmówić). Boli moje koderskie oko brak mocnego kodu oraz kilka błędów designerskich, przez które para idzie w gwizdek.
Ale to tylko moje zrzędzenie heretyka mającego kontakt ze wszystkimi scenami ;) Keep up the good work, następne demo na pewno będzie mocne.

Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#24 Post autor: nes »

Dałem 10/10 bo nie mogłem zdzierżyć że "Press space cośtam" jest wyżej.
Mimo że uważam że oba te dema się mają nijak do Desert Dreams czy Altered States.
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#25 Post autor: skull »

no jaja,
weekend minął, a DT100 w pierwszej dziesiątce, to miłe, ale wszyscy wiemy - patrząc na cały dorobek scenowy - że na top10 to jeszcze nie zasługuje. Inna sprawa, że na prawdę dobre dema, gdzieś też nikną na odległych miejscach, a ich pozycja to trafienie w "nie wczas" chyba tylko.

@Nitro, a co to jest mocny kod? Weź wzmocnij ten z DT dam Ci źródła:), ja uważam że kod jest całkiem dobry i ciężko bedzie coś poprawić, ale pewnie pomyliłeś słowo mocny z "efektowny" i tu się zgodzę.
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#26 Post autor: isildur »

Mocny kod mają dema z Atari, ale z kolei prawie zero designu i te nijakie kolory, fuj. Nitro ma na myśli zapewne liczone, matematyczne efekty, których definitywnie brak ostatnio w produkcjach na C64. Coś takiego jak na przykład tutaj (tylko dużo lepiej):
http://youtu.be/0UIi1pb6RHk
Do tego masa gouraudów i big wektorów, ale użytych z głową, z fajnymi kolorami itd.

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#27 Post autor: zielok »

Skull - Nitro chodziło chyba o efekty które jak zobaczy koder to stwierdzi "o jak on to zrobił!!!! to niemożliwe".

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#28 Post autor: isildur »

zielok pisze:Skull - Nitro chodziło chyba o efekty które jak zobaczy koder to stwierdzi "o jak on to zrobił!!!! to niemożliwe".
Takie rzeczy to tylko HCL :-)

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#29 Post autor: Nitro »

Tiaa, precyzując mówiąc mocny kod mam na myśli przede wszystkim matematyczne efekty albo innowacje w klasycznych efektach, nie widzę innowacji - średni/słaby efekt jak dla mnie.
Przykład dem z takowymi: np. chyba każde demo z Resource & Co.

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#30 Post autor: skull »

Nitro pisze:Tiaa, precyzując mówiąc mocny kod mam na myśli przede wszystkim matematyczne efekty albo innowacje w klasycznych efektach, nie widzę innowacji - średni/słaby efekt jak dla mnie.
Przykład dem z takowymi: np. chyba każde demo z Resource & Co.
Ech, Nitro Resourców Ci się zachciewa, też bym chciał. Ale tak na prawdę to co widzisz w DT to właśnie klasyczne kalkulowane efekty z innowacjami - nie w guście?, trudno może następnym razem coś Cię zadowoli.
Tu jeszcze dołączam plik ciekawostkę mam nadzieję że Carrion się nie pogniewa,


to jest wczesna wersja tego partu z dzieckiem.
Prawda, że tryb MUCSU ładnie udaje NUFLI ?
Załączniki
mucsu+carrion+vector.zip
(11.51 KiB) Pobrany 305 razy
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2343
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#31 Post autor: carrion »

wow
trzeba było to dać z jakimś takim obrazkiem NUFLI (najlepiej znanym) ti napisać że to NUFLI a nie MUCSU ;) wtedy DK'owi by gacie spadły :D

a czy to dziecko też jest w MUCSU? czy zwykłym jakimś trybie?
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#32 Post autor: isildur »

Dziecko jest w MUCSU

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3954
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#33 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

carrion pisze:styl jest bardzo unikalny i ciekawy, ale jeśli częściowo Isildur wspiera się gotowymi pracami (np zrobionymi wcześniej na jakimś photoshopie) to styl nazwał bym - "niedokończonym".... od takie moje rozważania.
Lepiej niech sam napisze jaka jest prawda :)
Obrazek
Obrazek
carrion pisze:Nie ulega wątpliwości jednak, że mało kto tak potrafi teraz rysować w tym smutnym jak p..da kraju.
No i mało komu się chce co jest jeszcze bardziej przygnębiające.
A po co w ogole rysowac? Wbijasz na google image lub devianta, potem narzedzia konwerterskie w timantesie lub starym p1 i jest grafa do dema albo na kompo :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#34 Post autor: isildur »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: Lepiej niech sam napisze jaka jest prawda :)
Nie mam niczego do ukrycia, głowa robota jest wzięta z tej rzeźby, przy czym 98% pikseli było postawionych przez mój palec na LMB, cienie zagłębienia również. Każdy mój obrazek powstaje w taki sposób, nie jestem typowym painterem, ale zawsze dodaję coś od siebie i każdy szczegół robię ręcznie. Jeśli masz coś przeciwko to sięgnij pamięcią do zarania Sceny na świecie, od tamtej pory 99% obrazków to "copy", 99% kodu i muzyki to "copy" w taki czy inny sposób. Bez jaj nikt tu się nie chce mianować DaVincim :) Na osłodę:
http://youtu.be/LDEBllq6hHM

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#35 Post autor: isildur »

carrion pisze:w tym smutnym jak p..da kraju.
No i mało komu się chce co jest jeszcze bardziej przygnębiające.
@Carrion, kraj smutny się zrobił, to fakt.
Zapraszam, wstąp gościnnie do Samaru, a zobaczysz ile jest chęci do robienia wielu rzeczy. Bez ciśnienia, arogancji, w przyjacielskiej atmosferze.
Poza tym potrzebujemy kogoś z jajami do dema, kto stworzy z nami design jakiego C64 jeszcze nie widziało ;P.

PS. sorry, że tak post pod postem, mam nadzieję, że Nitro się nie obrazi.

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#36 Post autor: wegi »

Pomysły :) Miałem taki pomysł bo dla mnie nie jest ważny szyld pod jakim się wystawia demo ale faktycznie ludzie z jakimi się to robi - miałem taki szalony pomysł żeby zrobić demo polskiej sceny tzn każdy kto chce zrobiłby coś i by się to poskładało (of coz master of design przesiewałby to co nie pasuje)... Trzeba by zrobić rozpiskę mapy dema i do tego standardu party by były robione - ale pewnie to tylko kolejny pomysł - btw Isildur jest zajenbistym designerem!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2343
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#37 Post autor: carrion »

@sebaloz - grafx2 użyłem tylko 2 razy w historii - wolę timantesa i nie jest prawdą że się wiesza (ok raz na 100 uruchomień może tak)

@wegi - swięte słowa - ważne z kim sięrobi, dla tego wystąpiłem z crest

@digger - nie spieramy się - powiem więcej całkiem sensowna dyskusja się wywiązała. a to tutaj ostatnimi czasy nie częsta sprawa.
aha i czekam na twój tool w formie standalone bo będzie w koncu działał na Macu ;)

@isildur - dzięki za zaproszenie, ale podziękuję. lubię robić demka z zielokiem a widzę że i brush się budzi - więc styka. po wielkiej burzy i dyskusji z kopiowaniem prac - ustaliłem swoje stanowiskoa tak że jest mi obojętne czy praca jest copy czy nie (te weolę bardziej) dopóki komuś się chce i wychodzi z tego efektowna praca to feel free...
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#38 Post autor: wegi »

Oświećcie mnie co do filmiku podanego przez Isildura - jedno demo z tą grafiką zrobiła jedna grupa i drugie wg mnie znacznie lepsze zrobił chyba głównie Jackasser (Amplifire horizon/instinct) i one są podobne i chyba chodzi o to, że Jackasser pokazał jak można zropić tamto demo lepiej tak?

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#39 Post autor: isildur »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:Isildur, ok przyjmuje twoje tlumaczenia, choc nie akceptuje tego co robisz
@Sebaloz
Kurwa gościu, sram na to co przyjmujesz, a co nie, ja z kolei nie akceptuję tego co Ty zrobiłeś kiedykolwiek na scenie, bo jest to zbyt mierne, żeby na to patrzeć.
BTW czy Ty się czasami nie leczysz na obsesję maniakalną, czy jakąś odmianę schizofrenii? Pracowałem kiedyś z kolesiem, który zachowywał się identycznie jak Ty i uczciwie ostrzegał, że z niego ciężki przypadek i że nic na to nie może poradzić - taka choroba. Zresztą obrazki, które robisz też coś o tym mówią.
Proponuję odwrócić proporcje, zamiast być 100% scenowym trollem, skup się bardziej na poprawieniu warsztatu.

Design.
@Carrion
Design mogę wymyślić samemu, chodziło mi bardziej o to, że co dwie głowy to nie jedna. Oczywiście Skull też jest zajebistym designerem, a Wegi łyka takie rzeczy ostatnio jak bułkę z masłem.

@Wegi
do obydwu dem grafę robił Archmage, tylko w jednym obrazek jest odbity w poziomie.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3954
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#40 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Podsumowujac review Dream Travel, grafika w demie jest wtórna, kopiowana z netu i czesciowo konwertowana, ale w wiekszosci solidnie wypikselowana. Gdybym mial dac komus moje originalne grafiki do "poprawienia" to dalbym je Isildurowi.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

ODPOWIEDZ