pluginy do VICE

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

pluginy do VICE

#1 Post autor: joodas »

Witam,

Znacie możne jakieś fajne pluginy do VICE ułatwiające programowanie na komciu?

Pozdro

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#2 Post autor: Nitro »

? Vice przecież nie ma systemu pluginów. Ogólnie to praktycznie nic mi w nim programistycznego nie brakuje, monitor ma wszystko. Tym nic jest dobry profiler który analizowałby zajęcie czasu procesora przez wskazany kawałek kodu.

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#3 Post autor: skull »

Nitro pisze:Tym nic jest dobry profiler który analizowałby zajęcie czasu procesora przez wskazany kawałek kodu.
To juź też jest:

http://www.c64.cba.pl/index.php?text_id=54
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#4 Post autor: Nitro »

Hmm, widziałem i chyba profilowania, to on nie obsługuje, tylko to śmieszne patrzenie na pamięć.
Chodzi mi o coś takiego: oznaczam sobie kawałek kodu o zmiennej długości wykonywania do profilowania, czekam 20s aż demopart przeleci i następnie mierzę ile czasu zajęło jego wykonywanie.

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#5 Post autor: Stg »

Nitro pisze:Hmm, widziałem i chyba profilowania, to on nie obsługuje, tylko to śmieszne patrzenie na pamięć.
Chodzi mi o coś takiego: oznaczam sobie kawałek kodu o zmiennej długości wykonywania do profilowania, czekam 20s aż demopart przeleci i następnie mierzę ile czasu zajęło jego wykonywanie.
ja rozwiązałem to tak, że zrobiłem sobie procki na timer'ach które liczą mi czas taki jsr profileStart, jsr profileStop i wynik wyświetlam, albo wpisuję gdzieś do pamięci. Minus jest taki, że nie zadziała to w partach wykorzystujących timer'y.
Stg/Albion Crew

ODPOWIEDZ