Relaunch64 i 64tass

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
rebok
Posty: 46
Rejestracja: wt sty 30, 2018 9:32 am

Relaunch64 i 64tass

#1 Post autor: rebok » pt sty 10, 2020 11:27 pm

Czy ktoś używa Relaunch64 w wersji od 3, w połączeniu z 64tass`em i mógłby pochwalić się działającymi skryptami?

Moj konfiguracja sprawia, że plik po kompilacji czasami nie chce się załadować do emulatora.
\64tass.exe -C -a -i RSOURCEFILE -o ROUTFILE
\x64.exe OUTFILE

Pod kickiem działa wsio.
C64C/Modulator replacement rev.3/Superkernal 36in1/SidFX/The MechBoard64/U1541 II+/Fm-Yam/Sav64

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1264
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 8:23 pm
Grupa: Black Sun

Re: Relaunch64 i 64tass

#2 Post autor: Nitro » sob sty 11, 2020 5:56 pm

Może mały offtopic ale WUDSN wspiera 64TASS natywnie.
https://www.wudsn.com/index.php/ide/ins ... gCompilers

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 246
Rejestracja: śr paź 26, 2011 3:04 pm
Grupa: Samar

Re: Relaunch64 i 64tass

#3 Post autor: isildur » ndz sty 12, 2020 2:23 pm

@Rebok miałem podobnie i okazało się, że dziwne znaki w ścieżce i czasami spacja powodowały, że plik się kompilował, ale nie wysyłał do emu (ja używam C64Debugger). Problem rozwiązał się tak (cudzysłów):

Kod: Zaznacz cały

\64tass.exe -C -a -i "RSOURCEFILE" -o "ROUTFILE"
Polecam też dalszą część skryptu, który robi inject code do C64Debuggera - nie trzeba go wyłączać, po prostu po naciśnięciu F5 program odpali się w oknie DBG:

Kod: Zaznacz cały

\C64Debugger.exe -pass -autojmp -prg OUTFILE

rebok
Posty: 46
Rejestracja: wt sty 30, 2018 9:32 am

Re: Relaunch64 i 64tass

#4 Post autor: rebok » ndz sty 12, 2020 10:02 pm

Dzięki! Co prawda w sprawie 64tassa nie pomogło ale skrypt do 64Debugger z pewnością się przyda ;)
C64C/Modulator replacement rev.3/Superkernal 36in1/SidFX/The MechBoard64/U1541 II+/Fm-Yam/Sav64

ODPOWIEDZ