8bit Unity?

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2328
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

8bit Unity?

#1 Post autor: carrion »

Widzieliście to?
http://8bit-unity.com
uniwersalne narzędzie do robienia gier na 8bit...

i że niby jak to ma działać. Runtime library jest inne dla każdego komputera? To jaki jest współny mianownik?
Apple sprajtów nie ma a Atari ma takie... jakby nie miało. więc niby jak to się programuje?
Dziwne...
c64portal.pl, retronavigator.com

hobocti77x
Posty: 24
Rejestracja: 10 wrz 2018, 09:47

Re: 8bit Unity?

#2 Post autor: hobocti77x »

W przypadku apple II nawet oryginalnym nie jest tak zle. Nie dosc ze jest szybsze to i "lepiej" ma zorganizowana pamiec ekranu w trybie hires wiec bez spritow da sie zyc i mozna je zasymulowac.
Gra z 1978r. https://www.youtube.com/watch?v=66-CqOuBQpY
Flight Simulator 1979 https://www.youtube.com/watch?v=uvvfJ60gIf0

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: 8bit Unity?

#3 Post autor: Nitro »

Obrazek
C64
Obrazek
Atari
Obrazek
Apple

Wsio wygląda obrzydliwie :/ I trzeba kodować. Po dopracowaniu może coś z tego wyjdzie...
Temu projektowi jest bliżej do prawdziwego Unity:
https://www.kickstarter.com/projects/13 ... g-required

jammer
Posty: 264
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: MSL
Kontakt:

Re: 8bit Unity?

#4 Post autor: jammer »

Czy ja wiem, czy obrzydliwie? Jeśli to instant port na kilka platform naraz, robi wrażenie :D

ODPOWIEDZ