Tony na C64

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Tony na C64

#41 Post autor: carrion »

carrion pisze:
30 sty 2024, 11:46
Hires w 16 kolorach na Atari, jasne :wink:
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 67
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#42 Post autor: thevoid »

carrion pisze:
30 sty 2024, 12:52
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?
Tak oczywiście :D Żartowałem, no i nie chciałbym być w skórze kodera wersji dla Atari. Nasza decyzja wynika z presji środowiska :wink: Jak widać presja ma sens. Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli. Zobaczymy jak to wyjdzie.

Gordian
Posty: 237
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#43 Post autor: Gordian »

thevoid pisze:
30 sty 2024, 12:57
Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli.
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 67
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#44 Post autor: thevoid »

Gordian pisze:
30 sty 2024, 13:16
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)
Wszystkie opcje są rozważane!

W wersji mono gotowe jest intro oraz prawie gotowy jest nowy, interaktywny ekran tytułowy. Zapewne pojawią się też kolorowa wersja (hires bitmap).
sound.png
sound.png (9.16 KiB) Przejrzano 538 razy
controls.png
controls.png (9.25 KiB) Przejrzano 538 razy
cheat.png
cheat.png (9.16 KiB) Przejrzano 538 razy
instructions.png
instructions.png (6.15 KiB) Przejrzano 538 razy

Awatar użytkownika
kenji
Posty: 914
Rejestracja: 06 wrz 2009, 20:58
Grupa: Dream

Re: Tony na C64

#45 Post autor: kenji »

Wow! Zaczyna to bardzo fajnie wyglądać! Trzymaj tak dalej! Super!
. : dream : .
Boom!

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 67
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#46 Post autor: thevoid »

Powiem krótko, premiera gry na PixelHeaven 2024. Zapraszam
IMG_20240426_195520301.jpg
IMG_20240426_195520301.jpg (2.87 MiB) Przejrzano 130 razy

Awatar użytkownika
juntek
Posty: 211
Rejestracja: 23 wrz 2018, 20:17

Re: Tony na C64

#47 Post autor: juntek »

thevoid pisze:
26 kwie 2024, 22:49
Powiem krótko, premiera gry na PixelHeaven 2024. Zapraszam
Będę grał w grę.
READY.

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 856
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Tony na C64

#48 Post autor: Steffan »

thevoid pisze:
26 kwie 2024, 22:49
Powiem krótko, premiera gry na PixelHeaven 2024. Zapraszam
No to widzimy się na PH!
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Gordian
Posty: 237
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#49 Post autor: Gordian »

thevoid pisze:
26 kwie 2024, 22:49
Powiem krótko, premiera gry na PixelHeaven 2024. Zapraszam
Gratuluję!
A czy wiesz coś więcej w sprawie kolorowej wersji Tony'ego?

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 67
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#50 Post autor: thevoid »

Gordian pisze:
28 kwie 2024, 18:11
thevoid pisze:
26 kwie 2024, 22:49
Powiem krótko, premiera gry na PixelHeaven 2024. Zapraszam
Gratuluję!
A czy wiesz coś więcej w sprawie kolorowej wersji Tony'ego?

Wiem, ale nie powiem :wink:

A tak na serio: wersja kolorowa jest wykonalna, jest w planach, ale wziąłem na siebie całą robotę z kolorami włącznie z gruntownym przerobieniem wszystkich bitmap (sama gra włącznie ze sprajtem Tony'ego jest, że tak powiem banalna). Ta wersja na pewno się pojawi, ale nie na PH 2024.

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 67
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#51 Post autor: thevoid »

Zdecydowałem w wersji Mono zostawić możliwość zmiany schematów kolorystycznych, dodałem dodatkowe schematy z niższym kontrastem, które powinny zaowocować wyraźniejszym obrazem w niektórych sytuacjach. Jest wersja sterowania z klawiatury oraz dodatkowo wersja sluggish pozwalajaca na łatwiejsze wykonywania skoków dla tych, co nie opanowali Montezuma's Revenge :wink:
Gra ma też efekty dźwiękowe alternatywnie dla muzyki z dźwiękami "tła" w niektórych komnatach. Liczba zgniatających kamieni, które są wyświetlane na raz na ekranie wzrosła do 6 (aczkolwiek aktualnie gra wykorzystuje max 5). W ostatnim poziomie z murów strzelają strzałki, jak w Rick Dangerous. Wszystko działa płynnie, nawet na NTSC, więc chyba jest to sukces. Jestem też bardzo zadowolony z ekranu tytułowego - szczyt projektu UX na C64 :wink:

Oprócz edycji fizycznej na cartridge/dysku 5.25'' dostępna będzie wersja elektroniczna w formatach: CRT (Magic Desk) oraz 2xD64. Wersja dyskowa ma wbudowany fastloader, jeszcze nie testowałem z wszystkimi urządzeniami, ale powinno działać wszędzie - zobaczymy. W późniejszym terminie zrobię też wersję obrazu na EasyFlash, gdyż bardzo lubię to urządzenie.
2024-04-28 22_17_05-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_17_05-VICE (C64SC).png (53.64 KiB) Przejrzano 47 razy
2024-04-28 22_16_26-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_16_26-VICE (C64SC).png (85.19 KiB) Przejrzano 47 razy
2024-04-28 22_16_12-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_16_12-VICE (C64SC).png (84.23 KiB) Przejrzano 47 razy
2024-04-28 22_15_57-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_15_57-VICE (C64SC).png (88.21 KiB) Przejrzano 47 razy
2024-04-28 22_15_20-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_15_20-VICE (C64SC).png (84.94 KiB) Przejrzano 47 razy
2024-04-28 22_22_54-VICE (C64SC).png
2024-04-28 22_22_54-VICE (C64SC).png (56.63 KiB) Przejrzano 47 razy

Awatar użytkownika
Hornet
Posty: 210
Rejestracja: 06 paź 2009, 10:31
Grupa: Agony Design

Re: Tony na C64

#52 Post autor: Hornet »

Wygląda to absolutnie fantastycznie! Piękne!
Talking about grafix - a co byś powiedział na taki ficzer, żeby w menu dać możliwość włączenia inwersji ekranu? Od strony kodu to banał natomiast gra mogłaby nabrać nowych rumieńców.

Walę czołem w podłogę że Ci się chce... (moje koty patrzą na mnie z wyniosłym obrzydzeniem....)
Oczko się urwało! Temu misiu!

ODPOWIEDZ