Exomizer - decrunch code

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#21 Post autor: wegi »

Żadnych błędów do !byte 0,0,... kompilator nie zgłaszał tylko do składni kompilacji warunkowej i braku procedury get_crunched_byte dostępnej w osobnym pliku (głupia C mania) no i jeszcze wypada dodać na początku ustawienie wektora pobieranych danych gdzieś na początku exod_decrunch

!IF, !IFDEF [expression] {
This pseudo op starts an conditional block. The conditional block is only evaluated if the expression yields a result not equal to zero. The opening curly brace must be on the same line.

A conditional block has to end with a closing curly brace. An optional else or else if statement may open an opposite conditional block, however it must be stated on one line.

Kod: Zaznacz cały

      !ifdef MUSIC_PLAYING{
          ;initialise music player
          ldx #0
          ldy #0
          lda #MUSIC_TITLE_TUNE
          jsr MUSIC_PLAYER
        } else if SFX_PLAYING {
          ;start sfx engine
          lda #0
          jsr SFX_PLAYER
        } else {
          lda #7
          sta VIC_BORDER_COLOR
        }

...

Kod: Zaznacz cały


EXOD_LITERAL_SEQUENCES_NOT_USED = 0


;---------------
exod_decrunch:

	;W A I X ADRES pierwszego BAJTU ZA PLIKIEM!
	;

		STA OPBASE+1
		STX OPBASE+2

...


exod_get_crunched_byte
		LDA OPBASE + 1
		BNE NOWRAP
		DEC OPBASE + 2

		
NOWRAP	DEC OPBASE + 1
	; CHANGE THE $FFFF TO POINT TO THE BYTE IMMEDIATELY FOLLOWING THE LAST
	; BYTE OF THE CRUNCHED FILE DATA (MEM COMMAND)
OPBASE

		LDA $FFFF
rts
Załączniki
exo.zip
(3.32 KiB) Pobrany 319 razy

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#22 Post autor: splatterpunk »

Dzięki, Wegi. Posprawdzam co u mnie może być nie tak trochę później,
gdyż obecnie mam co nieco na głowie. Dam znać.

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#23 Post autor: splatterpunk »

Żeby podsumować: coś u mnie zatem musiało być nie ten teges,
ale nie drążyłem tematu. Udało mi się wszystko upchnąć w pamięci
i ostatecznie nie korzystałem z decrunchingu w runtime.
Dzięki, Wegi.

ODPOWIEDZ