Lost Party 2024

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Vasco
Posty: 157
Rejestracja: 13 paź 2018, 00:02
Grupa: Tristesse
Kontakt:

Lost Party 2024

#1 Post autor: Vasco »

Obrazek

11-14 VII 2024

https://www.lostparty.pl/2024/

https://www.facebook.com/events/639675151458789/

Prawie rok przed imprezą pewnych jest już 52 uczestników (nie licząc rodzin)!

Vasco
Posty: 157
Rejestracja: 13 paź 2018, 00:02
Grupa: Tristesse
Kontakt:

Re: Lost Party 2024

#2 Post autor: Vasco »

Obrazek

Tradycyjnie wystawiam wejściówkę na rzecz WOŚP: https://allegro.pl/oferta/bilet-na-lost ... 5096523477

Vasco
Posty: 157
Rejestracja: 13 paź 2018, 00:02
Grupa: Tristesse
Kontakt:

Re: Lost Party 2024

#3 Post autor: Vasco »

Obrazek

Lost Party od początku stoi dobrymi koncertami, więc i w tym roku nie zabraknie takowych.

Po raz pierwszy na naszym zlocie wystąpi Momentvm. Zaprezentuje muzykę miłą dla ucha każdego fana kompterów 8-bitowych.

Zachęcam do zapoznania się już teraz z twórczością naszego Gościa:
https://www.facebook.com/MomentvmMusic
https://www.youtube.com/@momentvm

Vasco
Posty: 157
Rejestracja: 13 paź 2018, 00:02
Grupa: Tristesse
Kontakt:

Re: Lost Party 2024

#4 Post autor: Vasco »

Nie pisałem dawno, bo pojawił się dość poważny problem z salą i było duże ryzyko zmiany lokalu na mniejszy z... natychmiastowym zamknięciem listy uczestników, żeby każdy miał chociaż ten metr kwadratowy przestrzeni :(

Ostatecznie udało się utrzymać salę OSP, ale stawka, którą otrzymaliśmy (mimo umówienia się na inną dwa lata temu) jest taka, że impreza powinna być maksymalnie trzydniowa, a więc od piątku do niedzieli, bo na dłuższą nas po prostu na ten moment nie stać.

Parę osób, z którymi rozmawiałem namawia mnie, żeby mimo wszystko pozostać przy czterech dniach a i sam chciałbym, aby tak pozostało, bo po prostu jest fajniej. Nie chcę jednak, żeby stało się to kosztem atrakcji (koncerty, grill) czy gadżetów dla uczestników (tak, będzie kolejne CD i znaczki).

Ale też nie chciałbym ryzykować, że się nie zbilansuje. Na ten moment na liście uczestników jest nieco ponad 80 osób. Gdyby do końca miesiąca (bo obiecałem strażakom dać znać do końca maja czy impreza 3- czy 4-dniowa) udało się przekroczyć 110-120 osób (nawet uczestników wspomagających), to robimy imprezę od czwartku, jak do tej pory. Tak więc jeżeli się jeszcze zastanawiałaś/łeś czy kupić wcześniej, czy na miejscu, to mocno sugeruję nie czekać :)

A co do znaczków, to wpisujcie miasta - oczywiście obiletowani tylko - jak zawsze.

PS. Do zobaczenia na Moonshine!

ODPOWIEDZ