Nakurwiam kodem

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
jammer
Posty: 248
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontakt:

Nakurwiam kodem

#1 Post autor: jammer »

Pora na wyjście z szafy. Czas oficjalnie się przyznać, że nie tylko muzykuję :P

http://csdb.dk/release/?id=151968

Nie bijcie ;)

Awatar użytkownika
leming
Posty: 536
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:15
Grupa: Onslaught, Fatum

Re: Nakurwiam kodem

#2 Post autor: leming »

ale mnie wkurwiles, muke dostaniesz na silezji
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1293
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Nakurwiam kodem

#3 Post autor: Nitro »

Attention whore :P

A tak na serio to gratki, jak na pierwszą prodkę jest powyżej przeciętnej, pochwal się technikaliami:
User Comment
Submitted by LMan [PM] on 29 November 2016
The most impressive part is of course that you wrote your own sample player for this. Very cool track, and love the layered raster thing!

jammer
Posty: 248
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#4 Post autor: jammer »

Debiutem trzeba się pochwalić :P

Z technikaliów:

- waveform sample playback - sample 7812hz trzymam 4bitowo i wywalam w locie do 2 bajtów z pseudo wygładzaniem (2 proste tabele do tego).
- w nmi co 2 linię obsługuję czytanie z aktualnej części bufora i robię logikę na rasterlines.
- używam bufora podzielonego na 2 części po 78 bajtów - w jednej części ekranu uzupełniam bufor sampli drugiej części i potem każę przerwaniu czytać z dobrej części.
- samplami steruje kontroler aktualizowany komendą Dxx goat trackera - od D10 wzwyż goat wysyła znacznik do komórki i to sobie czytam. kontroler modyfikuje kod sampli i zabawy z kolorami.
- sample są odtwarzane bardzo prymitywnie - zero loopa, resamplingu itp.
- update scrolla musiałem już wywalić do głównej pętli, żeby nadążyć za ramką.

Chyba tyle ;)

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1293
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Nakurwiam kodem

#5 Post autor: Nitro »

I to powinno znaleźć się w production notes/scrollu, inaczej to gdybym nie przeczytał komentarza powyżej byłoby gorzej z oceną.
Jeszcze raz gratulacje, życzę kolejnej dobrej prodki/partu soon. Dobre sample to niezła nisza, po reklamie w endparcie WXIII teraz każdy będzie chciał mieć jakieś w demie :)

jammer
Posty: 248
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#6 Post autor: jammer »

A to bez prod info nie wiesz, że z samplami zawsze jest pod górkę? ;) No i całość zmieściłem w pierwszym banku.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1293
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Nakurwiam kodem

#7 Post autor: Nitro »

Nope, pomyślałbym o użyciu playera THCM'a.

jammer
Posty: 248
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#8 Post autor: jammer »

Prościej już napisać własny od zera, niż wgryźć się w jego kod :-D Poważnie.

kotrobot
Posty: 2283
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: Nakurwiam kodem

#9 Post autor: kotrobot »

Respekt. 8)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Exosoft
Posty: 25
Rejestracja: 18 gru 2016, 06:36
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#10 Post autor: Exosoft »

Ciekawa strona, ciekawi ludzie ale ostatnio najbardziej staje się dla mnie ciekawe kodowanie na scenie C64. W większości jest to już w tych czasach scena emulowana, więc sporo rzeczy robi się też na PC dla C64. Fajnie, że nie tylko ja jestem tutaj początkujący, więc może znajdę sobie jakiegoś kolegę np. Jammer i nie zostanę wyśmiany przez bardziej zaawansowanych użytkowników, kiedy będę chciał zamieścić jakiś post. Wcześniej dosyć dużo zajmowałem się programowaniem na PC ale i trochę poczytałem na tym forum i jeszcze innym o kodowaniu na C64 oraz jak wiadomo to każdy miał jakieś tam początki :) Pozdrawiam .
a.k.a. Buddha/BotX/Roman W/Oskar Morawiecki

SuperNoise
Posty: 331
Rejestracja: 20 wrz 2010, 09:27
Grupa: Aberration Creations

Re: Nakurwiam kodem

#11 Post autor: SuperNoise »

Faktem jest, że Jammer zrobił świetne intro (jak narazie w czołowej dziesiątce w konkursie!!!).
Oprócz jego produkcji jest kilka innych fajnych interek, w tym kilka z Polski.

Mowa oczywiście o Intro Creation Competition 2016
http://csdb.dk/event/?id=2526

Coś mi się zdaje, że nadchodzący 2017 rok będzie trochę bogatszy w polskie produkcje ;).

Trzymam kciuki!

splatterpunk
Posty: 1453
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

Re: Nakurwiam kodem

#12 Post autor: splatterpunk »

gratki Jammer!
intro mocno daje radę :)

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 419
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17
Grupa: ESM
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#13 Post autor: wegi »

JAMMER ROOOOOOOOOOOOOOOOOOLZZZZZZZZZZZZ !!!

Kod na poziomie szacun !!! 8) :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

jammer
Posty: 248
Rejestracja: 06 paź 2008, 12:54
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#14 Post autor: jammer »

Pierwszy preview mojej lotusopodobnej ścigałki:

https://csdb.dk/release/?id=165158

Bardzo mocno niedojebane, ale deadline konkursowy gonił, więc musiałem wysłać, jakie dałem radę. Ranking niestety źle działa. Pojazdy konkurentów ruszają się na razie co najmniej dziwnie (sprajty skokowo zmieniają pas, w zależności od tego po którym jadą), ale będę nad wszystkim jeszcze siedział ;)

Awatar użytkownika
tsl
Posty: 625
Rejestracja: 29 kwie 2009, 23:35
Grupa: ars

Re: Nakurwiam kodem

#15 Post autor: tsl »

Obrazek
KO-MO-DOR ! SIX-TY-FOUR !
YEAAAAAHHH !!! :D

comankh
Posty: 1297
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#16 Post autor: comankh »

sprajt gracza w Hires on multi please! :D

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1210
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:03

Re: Nakurwiam kodem

#17 Post autor: SUDi »

ja tu widzę wszechstronny talent i dizajn. well done!

Awatar użytkownika
tsl
Posty: 625
Rejestracja: 29 kwie 2009, 23:35
Grupa: ars

Re: Nakurwiam kodem

#18 Post autor: tsl »

SUDi pisze:ja tu widzę wszechstronny talent i dizajn. well done!
Zgadzam się. W zasadzie 1mandivision :!: Szacun!!!
KO-MO-DOR ! SIX-TY-FOUR !
YEAAAAAHHH !!! :D

..jetan
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2017, 23:57

Re: Nakurwiam kodem

#19 Post autor: ..jetan »

Podziwiam! Naprawdę dobra robota.

carrion
Posty: 1890
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Grupa: Bonzai
Kontakt:

Re: Nakurwiam kodem

#20 Post autor: carrion »

dobre, bardzo dobre...
chiało by się więcej takich produkcji made in poland - proszę!
c64portal.pl

ODPOWIEDZ